Na 4 dni turistami - edícia leto 2020

Už som si ani nemyslela, že niekam do zahraničia toto leto pocestujem. No nakoniec to vyšlo - aspoň na chvíľu. Zavítali sme do jedného európskeho hlavného mesta, v ktorom som tak poriadne bola prvýkrát.  Bola to taká mini dovolenka on a budget, no to, čo sme ušetrili na pamiatkach, múzeách a mestskej hromadnej doprave, sme minuli na kávičky, jedlo a bezlepkové pečivo. Podľa mňa ideálne riešenie.

Nachodili sme pešo vyše 20 kilometrov, urobila som takmer 100 fotiek a o všetkom sa rozpíšem v ďalších článkoch. Tentokrát som sa môj cestovateľský denník rozhodla poňať trocha faktograficky, pretože pred samotným výletom som strávila strašne veľa hodín čítaním a googlením a zostavovaním úžasného itineráru, ktorý nehodlám len tak zahodiť do koša. Takže stay tuned! Ak z fotky neviete odhaliť, kde sme to vlastne boli, trpezlivo vyčkávajte ďalšie články. Paa!

Photos2
DSCF4556Photos

Comments

  1. Krásné fotky! :) Tipla bych, že si byla v Maďarsku v Budapešti, ten most se mi zdá povědomí, ale možná jsem úplně mimo :D

    Another Dominika

    ReplyDelete
  2. Takže vyše 40 km z Ríma napríklad neprekonaných :-)

    ReplyDelete
  3. Vďaka popisu na vrecúšku na poslednej fotke tipujem, že ste boli v Budapešti 😅 My sme Budapešť chceli tento rok navštíviť s rodičmi a sestrami, ale hoci to zatiaľ nevidíme veľmi nádejne, uvidíme, ako to vyjde. Ak nie, tak určite pôjdeme budúci rok 🥰

    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD ABOUT "WHERE TO BUY ETHICAL CLOTHING PART 03"

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!