Február v obrázkoch a niekoľkých vetách

FB_IMG_1549740234674 
Čaute, peeps! Za sebou mám už druhý školský týždeň a tak trocha ani neviem ako, o chvíľu budeme mať za sebou aj február. Aj napriek tomu, že je to obviously najkratší mesiac v roku, postíhala som toho celkom dosť. Hneď na začiatku som ešte niekoľko dní pracovala a potom šup do školskej reality. Pár dní som sa vytešovala, aká som zdravá, keď okolo mňa všetci smrkajú, kašlú a dopujú sa liekmi. A po dvoch dňoch v škole ma to dobehlo a týždeň som sa dávala dokopy aj ja. Ale poďme sa baviť o niečom zaujímavejšom.

february1 
 Jednu z tých prekrásnych slnečných sobôt sme strávili na lyžiach. Chceli sme ísť niekam blízko, takže sme zvolili Stuhleck

Prekvapili ma tri veci:
1. že sa tam parádne lyžuje
2. že mi to išlo aj po dvoch rokoch, čo som na lyžiach nestála
3. že tam neboli masy ľudí

Obed sme si vychutnali s parádnym výhľadom. A nebudem zachádzať do detailov o tom, ako som sa hrozne prejedla.

february 
 Prišli mi dve nové knižky - Expedícia a Unlocking French with Paul Noble. Či som ich už prečítala a aké boli, sa dozviete niekedy nabudúce. Musím sa priznať, že počas školy už toľko čítať nestíham, ale stále to nie je také biedne.

february2 
Trocha čajíčkovania, menej kávičkovania a nákupy U Dobrožrúta. Toto MYMYLK bolo výborné, rovnako aj ich bezlepkové pagáče, rožky, veterník a krémeš! Ak trpíte (alebo aj netrpíte) nejakými intoleranciami a nepoznáte túto bratislavskú prevádzku, mali by ste to hneď napraviť.
february3 
Tak nejako príliš skoro je už cítiť vo vzduchu aj jar, takže aj večerné aj ranné prechádzky boli veľmi príjemné. 

february4 
No a minulý víkend sme sa s kamarátkou zúčastnili Harry Potter kvízu, ktorý mali pod palcom ľudia z organizácie Mystery a bola to veľká sranda. Síce sme nič nevyhrali, ale i napriek úplne detailným otázkam, sme neskončili posledné, hah.

february5
 Dúfam, že sa máte dobre a želám vám všetkým krásny týždeň! ♥

Comments

  1. Este jedno lyzovanie by sme aj mohli stihnut, zaciatkom marca, .. ak sa dovtedy vsetko neroztopi. Ale zatial je dost snehu, aj v udoli.

    ReplyDelete
  2. V období zimy mi každý akorát tak připomíná, že jsem v životě na lyžích nestála... :D:D
    Ale líbí se mi ty fotky. :)

    ReplyDelete
  3. Tento článok bol krásny balzam na dušu. :) Veľmi podarené, hoci tej choroby je mi ľúto.

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
  4. Ďakujem veľmi pekne!! To ma teší :)

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!