Čo som si stihla pozrieť za 1 mesiac na Netflixe?


Bonjour bonjour! Bolo to niekedy na začiatku semestra, keď som si aktivovala Netflix na mesiac zadarmo. Spočiatku sa to zdalo byť ako jeden veľmi zlý nápad (veď začína semester, zbytočne ma bude táto návyková streamovacia služba rozptyľovať od učenia), ale nakoniec to dopadlo na výbornú - Nietflix Netflix som velebila, kade som chodila a ak nerátam tých zopár dní, kedy som si pozrela aj 10 dielov seriálu za sebou, až tak extrémne som mu neprepadla.

Pár dní pred tým, ako mi mali strhnúť peniaze z účtu za ďalší mesiac, som ho proste zrušila. Zatiaľ.
Vôbec nevylučujem, že ho o pár dní znova neaktivujem. No nateraz som si povedala, že by som sa mohla viac učiť, čítať a cvičiť. A to sa s pozeraním 10 episodes na Netflixe rozhodne vylučuje.

Aj keď som Netflix nemala pustený ani len 30 dní, stihla som toho viac než dosť. Na základe mojich skromných výpočtov som pri ňom strávila vyše 30 hodín, ale tak to v priemere nebude také zlé.

Síce som nepreskúmala tie najtajnejšie zákutia Netflixu a pozerala viac tých mainstream vecí, snáď vás z toho aj tak čosi zaujme.

- The Vikings -
Image result for vikings quote

Seriál, ktorý rozpráva príbehy Vikingov - ich nájazdy, rabovanie, krvavé boje, násilie, intrigy, náboženské rituály. Je to jeden z tých seriálov typu Game of Thrones, kde nemôžete čakať, že hlavná postava nikdy nezomrie. Seriál je však dejovo aj vizuálne spracovaný bravúrne. Priznám sa, že som sa mu veľmi dlho vyhýbala, no konečne sa mi podarilo dopozerať všetky série, ktoré k dnešnému dňu vyšli a odporúčam ho ďalej (ak vám nevadí pohľad na krv, odseknuté hlavy, atď.)

- The Crown -

Seriál (nielen) z prostredia Buckinghamského paláca sa začína približne v momente, keď na britský trón zasadne Alžbeta II. Hovorí sa, že seriál je historicky a aj v iných aspektoch naozaj autentický. Ak ste fanúšikmi histórie, kráľovskej rodiny alebo britského prízvuku, choďte do toho a začnite pozerať The Crown. Podľa mňa neoľutujete. (Ak ste ho už videli, zaujímalo by ma, čo hovoríte na tretiu sériu. Mne sa zdala trocha slabšia ako predošlé dve, no posledné dve epizódy ma nesmierne bavili.)

- Inside Bill's Brain -Image result for inside Bill's brain i don't want my brain to stop working

Trojdielny dokument nám všetkým dáva možnosť nakuknúť do súkromného aj pracovného života Billa Gates-a. Vždy som tohto človeka obdivovala, no po zhliadnutí tohto dokumentu mu vzdávam ešte väčší hold. Obdivujem, koľko dokáže prečítať, aký je perfekcionista a ako ho zaujíma stav planéty, na ktorej žijeme. Prikladám vám sem trailer, ktorý ma zlákal tak, že som si tento dokument pozrela: tuto.

- The Two Popes -
Image result for two popes

Keď sa pápež Benedikt XVI. rozhodol zosadnúť zo stolca Svätého Petra, mala som málo rokov na to, aby som sa o nejakú situáciu vo svete zaujímala. Ešteže Netflix prišiel nedávno s týmto dokumentárnym filmom, v ktorom svojim divákom priblížil, ako to všetko bolo. Niečo sa dozviete a uvedomíte si, že aj pápež je len človek. Tiež musí jesť, rád si pozrie futbal a nemusí si bezpodmienečne myslieť, že je niekto viac. Pápeža Františka hrá Jonathan Pryce, ktorý vyzerá ako pápež ešte viac ako samotný pápež. Fakt! Inak, ešte skôr, ako som si pozrela tento film, pustila som si asi 10x trailer. Tak si ho pozrite tiež: tuto.

- Behind The Curve -
Image result for behind the curve

Existujú ľudia, ktorí si myslia, že zem je plochá. Je ich celá obrovská komunita. Tvrdia, že väčšinou sa tzv. flatearther-om stane človek, ktorý začne hľadať argumenty na vyvrátenie takejto múdrosti. No po niekoľkých hodinách strávených vyhľadávaním všetkých možných informácií, prečo by zem plochá byť mohla, tomu naozaj uveria. Byť flatearther-om je proste životný štýl.

- Gilmore Girls -
Image result for gilmore girls season 1 quote

Na záver môjho Netflix života som začala pozerať Gilmore Girls. Pekne od prvej série. Viete, no .. ja som Gilmorky nikdy predtým nevidela. Stihla som asi 5 dielov, ale keď si Netflix znova predplatím, aj ony budú jedným z dôvodov. Vy ste ich videli?

Ale čo vy a Netflix? Máte nejaké tipy na seriály, ktoré sa naozaj oplatí vidieť? A čo ste si naposledy pozreli vy? <3

Comments

  1. A ako sa da pozerat? Cez pocitac len? Sice mohol by som nainstalovat do Kodi plugin, .. a aj cez televizor by islo. Mozno tiez vyskusam, ked to je na 30 dni zadarmo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hocijako, aj cez PC, televízor, tablet, mobil.

      Delete
  2. Netflix je hrozný žrout času :D Ale bezmezně ho miluju :D Doporučuju určitě Breaking Bad, Narcos, Orange is the new black, I am not okay with this nebo třeba Sex education :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem za tipy! Narcos mám tiež na zozname už dlhšie :)

      Delete
  3. Ja strašne moc milujem tvoje tipy ohľadom snáď všetkého na svete. Prosím, prosím, píš takýchto článkov viac. :) Inak ako pozerám, s článkami tohto typu sa roztrhlo vrece a ja som zrovna včera taký tiež napísala a naplánovala. Normálne uvažujem, či to publikovanie teraz neposunúť... :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juuuj, tak to ma veľmi teší! Rovnako sa teším na tvoje tipy:)

      Delete
  4. Děkuju za tipy! :) Viděla jsem jen The Two Popes a Gilmorky :) Ale můj poslední článek je s tipy na filmy, ve kterém se objevují i filmy na Netflixu :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
  5. Ja som si veľmi dlho hovorila, že mi Netflix netreba; až som si povedala, že fajn, skúsim to, veď prečo nevyužiť free trail — a už si neviem predstaviť fungovať bez neho :D Teraz sa o jeden premium účet delíme so sestrami, kamoškou a jej bratom :D Na Gilmore Girls sa chystám už veľmi dlho — chcem ich začať pozerať pekne od začiatku, lebo hoci som videla pomerne dosť častí, bolo to celkom roztrúsene, a teda v mojej hlave príbeh nedáva veľmi význam; ale akosi sa vždy vrátim k Friends, to je proste klasika ❤

    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD ABOUT "17 THINGS TO DO IN QUARANTINE"

    ReplyDelete
  6. The Crown by mě také lákalo, asi se na to podívám, já si zprovoznila Netflix minulý týden. :)

    Somethingbykate

    ReplyDelete
  7. Tyhle všechny seriály, alespoň podle jména, znám. :)
    Pro jistotu jsem si ale nezaplatila Netflix, protože pokaždé, když to udělám, tak jsem schopná strávit celé dny jen sledováním seriálů, cemuž se teď snažím ze všech sil vyvarovat. :D

    Tereza's journal

    ReplyDelete
  8. My jsme naposledy na Netflixu s přítelem viděli thriller Díra. Bylo to zajímavé, ale konec mě naštval. Začali jsme se koukat na Přátele od prvního dílu a to je super! :) Také jsme nedávno viděli Motokáry, to také nebylo špatné. Ze seriálů jsme rozkoukali Iron Fist, je to od Marvelu, ale moc nás tento seriál nezaujal.

    WantBeFitM

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!