Novoročné predsavzatia v praxi a krátka primrznutá prechádzka

Nikdy som si nemyslela, že ešte aj na konci januára bude toľko ľudí odhodlaných splniť si svoje novoročné predsavzatia. Ja viem, je to hlúpa poznámka - veď načo by si človek nejaké predsavzatie vôbec dával, ak ho chce porušiť už po menej ako mesiaci? Ale pri predsavzatí, ktoré sa začína vetou "tento rok začnem cvičiť a schudnem", je to naozaj bežný postup. Minimálne podľa seba viem skonštatovať, koľkokrát som si niekoľko rokov späť hovorila, že začnem "pravidelne behať". A pravidelne bolo často tak trikrát a dosť.

Od 1. januára (dobre, možno od druhého, lebo prvého všetci dospávali bujarú silvestrovskú noc) sa moje obľúbené fitko naplnilo toľkými neznámymi tvárami telami. Možno by som o tom ani nepísala - veď je obdivuhodné, že sa niekto rozhodne vrámci svojho voľného času športovať - no keď ani na konci januára táto davová psychóza neustala, dosť ma to prekvapilo a zároveň aj nahnevalo. Zniem ako pokrytec, lebo aj ja tam chodím dosť často a neraz sme si s niekým navzájom zabrali miesto. 

Cvičte si, športujte, ale prosím vás, neobsadzujte žinenky, stroje alebo činky, keď viac času trávite rozprávaním sa s kamarátkou ako samotným cvičením (a zámerne som použila ženský rod). A nie som ani len z ďaleka fitness odborník, no ešte jednu radu nad zlato na záver tohto rozhorčeného monológu vám dám - ak ste nikdy predtým necvičili, nechajte si poradiť od niekoho, kto sa tomu rozumie. Mňa osobne bolí pohľad na ľudí, ktorí nevedia správne urobiť ani len drep. Neskôr to môžete byť práve vy, koho tá zlá forma bude bolieť.

Photos (1)1

Po tom, ako som dokončila všetky skúšky, neprešli ani len dva dni a ja som sa už neuveriteľne nudila. Nechcelo sa mi nič pozerať, nič čítať, nikam chodiť. Moja hlava v tom mala jasno: buď teraz na niekoľko dní odídem niekam na dovolenku alebo preležím celý týždeň v posteli. Nekonalo sa ani jedno ani druhé. Našťastie ma to po dlhšom čase, počas ktorého som od nudy dokonale vydrhla aj celú kúpeľňu, prešlo.

Minulý týždeň sme dokonca išli aj na menšiu prechádzku do lesa. Ani zďaleka sme sa nebrodili snehom tak, ako minulý rok (našťastie). No vymrzli sme aj tak dosť. Chodník sa však poriadne šmýkal, ale našťastie som si okrem narazeného zadku neodniesla na sebe nič vážnejšie.

Photos (1)3 Photos (1)2 Photos (1)4

Okrem občasných prechádzok a tlačenia sa vo fitku s x ďalšími ľuďmi cvičím na klavíri, niečo som aj prečítala a trocha vyšívala. Pozerám Vikingov (ale ešte som len na 4. sérii zo 6) a minula peniaze na niekoľko super vecí, ktoré vám tiež možno niekedy ukážem.

Photos (1)

Aký ste mali január vy? Zaujímalo by ma, či máte tiež také zážitky z fitness novoročných predsavzatí.

Comments

  1. A ako sa za jeden tyzden zmenilo pocasie. Vcera miesto zimnej rozpravky aprilovy dazd.

    ReplyDelete
  2. Já až do 20 měla zkoušky a pak jsem potřebovala týden na dohnání spankoveho deficitu 🤣 pak jsem chodila do práce a četla knížky 🥰

    WantBeFitM

    ReplyDelete
  3. Páči sa mi, aká si činorodá osoba, koľko máš koníčkov a záujmov. :) Ja by som veru asi aj ten týždeň v posteli zvládla. :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
  4. Ráda čtu, že nejsem jediná, která má triliardu koníčků a zájmů :)
    Mně teď začala škola a já bych nutně potřebovala už zase pauzu :D

    Gabux | Poslední článek

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!