Ako turisti sme v Piešťanoch pohoreli

Bolo to ešte v novembri, kedy sme sa vybrali s mojím dear one na víkend do Piešťan. A fakt že na víkend - v sobotu doobeda sme vyrazili a v nedeľu už cestovali naspäť domov. Myslela som si, že vidieť Piešťany po asi 10 rokoch bude fajn - jediné, čo som si z tých školáckych čias pamätala, bol Kolonádový most, jazierko s korytnačkami a liečivú "vajcovku". Bola som nemilo prekvapená, pretože most vyzerá otrasne. Viem, že ho majú postupne rekonštruovať (snáď), ale momentálne to teda z diaľky obchádza titul "najväčšie lákadlo tohto mesta". Korytnačky v tej zime tiež nikde neboli a smradľavú vajcovku sa mi tiež nepodarilo nájsť (ak tam ešte niekde je). Najedli sme sa aspoň v jednej výbornej reštaurácii, ktorej meno si už nepamätám - takže tento článok má asi nulový prínos pre čitateľa. Tým sa aj naše turistické potulky po Piešťanoch skončili, ale vyšli aspoň pekné fotky. Síce fúkalo tak, že Kolonádový most mal namále a mne sa v tej zime nechcelo dlho stáť na jednom mieste a fotiť.

DSCF4171
DSCF4173
DSCF4170 
Bývali sme v hoteli Panorama, ktorému by sme dali asi tisíc hviezdičiek.

DSCF4175 
Cestou domov sme sa ešte zastavili na obed v Trnave, kde som bola prvýkrát v živote. Najedli sme sa v pivárni Bokovka, čo bola tiež perfektná voľba! Takže aspoň troška pridanej hodnoty takto na záver.

DSCF4184DSCF4186DSCF4188DSCF4187

Comments

  1. Nikdy som v Piešťanoch nebola a doteraz ma mesto ani nejako nelákalo, ale podľa fotiek vyzerá naozaj krásne ❤

    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD "DID YOU KNOW *THIS* ABOUT VEGANISM?"

    ReplyDelete
  2. Toto mi, žiaľ, príde ako smutná realita nespočetného množstva slovenských miest. Akoby sme si tu celkom neuvedomovali potenciál cestovného ruchu (och, asi som v tom veľmi zavŕtaná, píšem totiž práve na túto tému bakalárku :D). Musím ale podotknúť, že Piešťany sú cez leto ako iný svet. Vtedy to tam vyzerá úplne ako v nejakom prímorskom mestečku. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
    Replies
    1. áno, viem si predstaviť, že v lete to tam vyzerá úplne inak:) možno si to raz pôjdem aj overiť na vlastné oči.

      Delete
  3. Z Piestan "turistika, .. hlavne do blizkeho okolia -> Cachticky hrad, ruina hradu Tematin, velkomoravske hradisko Kostolec (Ducove).

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!