Ako to, že bol tento týždeň tak super?

Je nedeľa večer a ja mám chuť niečo sem napísať. Chcela som to už spraviť asi trikrát tento týždeň, ale vždy som sa buď išla učiť, čítať si knihu alebo (najpravdepodobnejšie) spať. Chcem povedať, že tento týždeň bol výborný. Po niekoľkých týždňoch, ktoré boli náročné najmä psychicky, ale kvôli soplíku a nedostatku spánku aj fyzicky, sa všetko postupne vracia do starých dobrých koľají. Ak je pravda, že od zajtra sa už má riadne ochladiť a príde tá ozajstná jeseň (a pavúky a pavučiny prestanú lietať všade naokolo), dovolím si tvrdiť, že tento týždeň bol perfektným zakončením babieho leta. A prečo?

notodone

1. Každé ráno som si pred školou dala minimálne 15minútové yoga session. Áno, niekedy väčšinou to chce veľa premáhania vôbec vstať ráno o pol siedmej, najmä, keď je všade tma a mimo postele dosť chladno. Koľko pevnej vôle si potom vyžaduje vstávanie o polhodinu skôr, aby som si zacvičila? Ani sa nepýtajte. Ale musím sa priznať, že vstať skôr a trocha sa rozhýbať ešte skôr, ako vyštartujem po raňajkách, bolo skvelé rozhodnutie. Chápem, že pre niekoho nie sú ani len tie raňajky dostatočnou motiváciou vykopať sa z postele, nieto ešte nejaká fyzická aktivita. Ale skúste a možno zistíte, že ste to mali začať praktizovať už dávno.

notodone4

2. Pešibusom, kam sa len dá. Keďže môj busy rozvrh a tma už o šiestej (po novom asi už o piatej) mi nedovoľujú behať ani chodiť cvičiť, snažím sa aspoň čo najviac chodiť pešo. Aj na deviate poschodie.

notodone3

3. Čítam super knižku. Po dlhom čase som sa odhodlala nedočítať jednu rozčítanú knihu, pretože to bol naozaj boj a začala som čítať inú. Konkrétne How to Have a Good Day, ktorú zatiaľ pasujem na jednu z najlepších non-fiction kníh ever. Navyše sa mi konečne podarilo namiesto scrollovania instagramu a facebooku v mhd čítať.

notodone6

4. Rendez-vous. S mojím dear one sme konečne mohli stráviť nejaký čas spolu a ešte k tomu aj vonku (vďaka počasie!).

5. Cyklodobrodružstvá. No a nejaký voľný čas v piatok aj v sobotu som si vyčlenila na (pravdepodobne) posledné tohtoročné cyklovýlety. Neboli to žiadne ultra výkony, ale mala som toľko energie, že som ju musela nejako využiť. A úspešne - keď som prišla v piatok domov, chcelo sa mi spať už pred ôsmou.

notodone8notodone7

Tak dúfam, že aj vy budete mať skvelý týždeň! Majte sa krásne ♥

Comments

  1. S tym hybanim je to presne tak, .. ze staci aj 15 minut jogy denne, .. nie su potrebne ziadne velke sportove vykony, .. aby si clovek udrziaval zdravy organizmus (som cital pred par dnami niekde na tuto temu clanok).

    ReplyDelete
  2. Jéj, jóga ráno pred školou musí byť fakt skvelá! Mne takto najnovšie pomáha trochu sa ponaťahovať pred učením. :) Som rada, že si mala super týždeň. ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!