Čauko, júl!

Ak by som dnes niekde na facebooku nevidela status hovoriac "o 6 mesiacov je 1.1.2020", ani by mi nenapadlo, že je už nový mesiac. Jún skončil a ja sa neviem rozhodnúť, či prešiel veľmi rýchlo, alebo sa práveže ťahal akosi pomaly.


Skúšky sa mi podarilo dorobiť začiatkom mesiaca. Odvtedy som pár dní strávila v práci a potom desať dní na dovolenke (o ktorú sa s vami niekedy určite podelím). Podarilo sa mi prečítať 5 kníh a pozrieť asi nula seriálov. Keď som sa učila na skúšky, túžobne som očakávala, ako si cez prázdniny pozriem všetky dovtedy nepozreté vlogy a seriály, ale doteraz som sa zmohla len na počúvanie podcastov a politických diskusií. Mala som to šťastie a po niekoľkých mesiacoch sa stretla aj s niektorými kamarátkami.


Júl mám už takmer do bodky celý naplánovaný. V utorok zasa odchádzam na pár dní preč a rozmýšľam, či sa mi podarí zbaliť si veci len do jedného ruksaku (začínam o tom pochybovať, ale idem sa o to aspoň pokúsiť).


Fotky sú z Dňa otvorených dverí, ktorý bol cez víkend v lodenici v rakúskom Hainburg an der Donau. Mala som na sebe oblečenie aj topánky absolútne nespôsobilé na lezenie, ale chcela som sa trocha vyblázniť. No tie tenisky sa tak šmýkali, že mi celá zábava vydržala asi päť minút.


aký bol váš jún? čo máte naplánované na leto? ♥

Comments

  1. Ohledně červnu mám podobné pocity jako ty - taky se nemůžu rozhodnout, jestli mi utekl pomalu, nebo rychle.. Na jednu stranu mám pocit, že jsem toho spoustu stihla, na druhou stranu mám pocit, že ten měsíc byl snad nekonečný :D Každopádně držím palce, aby si se zvládla zabalit jen do jednoho batohu :))

    Another Dominika

    ReplyDelete
  2. Si úplná frajerka, že si si tak rýchlo odbila skúšky. To je ten najlepší pocit, že máš potom fakt dlhé prázdniny. Inak bilancia 5 kníh a 0 seriálov je perfektná, hoci chápem, že pri tých seriáloch sa ešte lepšie vypína ako pri knihe. :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!