Hello, I am back !

Po pár mesiacoch, ktoré ani neviem, ako už prešli, som si konečne sadla za počítač s tým, že sem niečo napíšem. Prvá polovica semestra bola v škole dosť fajn - také ticho pred búrkou = skúškovým. Mala som čas na seba, na kamošov, na výlety .. a potom prišiel koniec apríla a väčšinu času mi vypĺňala škola, mimoškolské aktivity, učenie sa alebo práca. Žiadne také, že celý deň strávim s knihou v ruke. Teda, jasné, že také dni boli, ale kniha bola plná grafov a ekonomických poučiek.

Prinášam vám teda akési veľké dvojmesačné zhrnutie môjho bytia pred (zatiaľ len v mojej hlave plánovaným) blogovým comeback-om. Celé sa to pokúsim rozdeliť do niekoľkých kategórií, ktoré tak nejako charakterizovali môj apríl a máj.


májapríl

Janka meteorológ. Som veľmi teplomilný tvor. To znamená, že teplejšie počasie som privolávala už od Veľkej noci, ktorá prišla s dosť grandióznym prísľubom leta (och, keby sme my len tušili, aká zima príde potom). No to som ešte nikdy predtým neokúsila skúškové v letnom semestri. Bolo tak krásne a ja som neustále hľadala akúkoľvek zámienku na to byť vonku. Na čerstvom vzduchu sa mi bude lepšie učiť. Idem si zabehať, nemôžem celý deň len sedieť. Čo ak som už zabudla, ako skákať na švihadle? Idem ho pohľadať.

májapríl4 májapríl1

ja a beh. Bežecké topánky som odložila do skrine asi v októbri (alebo to bol už november?) a vytiahla ich znova až v máji. Začalo to ľahkými dvoma kilometrami, pri ktorých som takmer vypľula dušu. Potom ma ocino zobral behať do lesa a v jeden z tých chladnejších dní sme zdolali 4 kilometre. O týždeň to nenápadne zvýšil na 8, potom na 9 a na konci mája som svoj bežecký rekord posunula na desiatku. Možno tie šprinty na bežiacom páse neboli úplne naprd.

májapríl7

seriálová vložka. Posledná séria Game of Thrones ma sprevádzala počas najviac busy týždňov v škole. Mala som sa učiť, chodiť do práce, vyhýbať sa spoilerom na všetkých sociálnych sieťach a ešte aj odolať pokušeniu pozrieť si vždy nový diel. Buď som to teda pozerala do neskorej noci alebo s dvojdenným oneskorením. Podľa mňa si táto séria nezaslúžila až toľko kritiky a zlostných komentárov po celom internete. Bavilo ma to a už len verím, že Martin konečne vydá ďalšiu knihu.

Keďže som posadnutá francúzštinou, veľmi veľmi som si obľúbila aj SKAM FRANCE. Skam je veľmi zaujímavý koncept seriálu, aj keď dejovo asi nie úplne pre hocikoho.

Veľa času som strávila aj pozeraním videií na KHAN Academy. Ak ste študenti a túto doménu nepoznáte, asi by ste to mali napraviť.

májapríl6

papkanie a kávičkovanie. Podľa počtu takýchto fotiek to vyzerá, že veľmi často chodím niekam na kávu, koláč, obed. Ale uvedomte si, že po prvé - takmer všetky moje gastro zážitky mimo domu fotím (pozdravujem mojich milovaných companions, ktorí to vždy ohodnotia prevrátením očí, úškrnom alebo frflaním popod nos) a po druhé - tieto fotky sa mi nazbierali za 2 mesiace.

Moje bratislavské tipy: wcafe, pekáreň fertucha, pán králiček priestor, luculus ice saloon, hummusbar

májapríl2 májapríl3

Doma som cez skúškové ja sama veľa nevyvárala. Ocenila som, keď bolo navarené na niekoľko dní dopredu. No úplne prvýkrát som jedla kôprovú omáčku a chutila mi tak, že som ju jedla asi 4 dni vkuse. Upiekla som si aj mrkvovo-zemiakové placky, mali sme makovú bezlepkovú bábovku a odporúčam oriešky v karameli a morskej soli! 

májapríl8

čítam? Už áno, ale počas školy sa mi od marca podarilo prečítať asi len 2 knihy. Vrámci mojej francúzskej obsesie som v garáži vyhrabala asi tridsaťročné Pif komiksy a stále čítam Unlocking French with Paul Noble. How to Have a Good Day som dostala od kamarátky a momentálne čítam knihu Požierači neba.

májapríl5

zopár slov na záver. Verím, že sa mi podarí prispievať sem častejšie aj niečím hodnotnejším. Až ma prekvapuje, že mi písanie a fotenie (normálnym foťákom) tak chýbalo.

májapríl9

Comments

  1. Skoda, ze sa nezachovali aspon nejake "gadgety" z tych Pif-ov, .. kolko som sa s nimi nahral, .. pocas prazdnin u babky v Starom meste, ... bola ich plna skatula. Super, .. ze konecne niekto aj porozumie textu, .. nielen obrazkom.

    ReplyDelete
  2. Tak na tento post som sa mega tešila. Úplne posadnuto som klikala na tvoj blog a nič novééé. Normálne ma to bolelo. :D Seriózne. Letné skúškové je inak makačka. :D Ja som si hovorila, že sa budem aspoň chodiť učiť do parku, no teraz by som brala, keby som v tom parku mohla byť v plavkách a podchvíľou sa ovlažiť v jazierku. Ale nesťažujem sa, slniečko chýbalo. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
    Replies
    1. A mňa ešte viac potešil tvoj komentár!! ďakujem♥
      a áno, to ťa vždy všetko naokolo tak láka :D

      Delete
  3. Ahoj späť, a mňááám to jedlo :D

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!