Ako ma skúškové skúša

Skúškové. Zaujímavé obdobie, s ktorým mám tú česť prvýkrát (akokoľvek to znie, dúfam, že nie raz aj posledný (to sa snažím byť vtipná, samozrejme)). Skúša moju trpezlivosť, moje schopnosti usporiadať si priority a životné hodnoty a naučiť sa učiť sa. Už mám pred sebou len poslednú skúšku a neviem sa dočkať toho zaslúženého voľna.

DSC06791

Včera a dnes to už bolo trocha kritické - robila som naozaj všetko možné, pretože opakovať si učivo už asi desiaty raz bolo na mňa trocha priveľa. Takže okrem učenia sa som
  • trocha (dosť) zúrila
  • čítala Satinského
  • zvládla uvariť niečo z ničoho
  • povysávala
  • si objednala kulmu (prvýkrát! aby som mala na hlave pekné vlny. uvidíte, že tu ešte budem nariekať, ako s tým neviem robiť a koľkokrát som sa opálila)
  • počúvala francúzsky soundtrack ku Kráske a zvierati (počúvam ho aj pri písaní tohto textu)
  • si pustila k učeniu alpha waves a theta waves, ktoré vraj pomáhajú lepšie si veci zapamätať
Fotky sú ešte zo Silvestra, keď sme sa boli prejsť v Hainburg an der Donau. Výnimočne nastala situácia, že fotiek mám v zásobe celkom dosť, ale písať akosi nestíham. Vyšli sme len hore na hrad. Aj keď to vyzerá na prekrásne počasie, poriadne tam fúkalo.

DSCF3492 DSCF3494 DSCF3493 DSCF3480

Ako sa vám darí? ♥

Comments

  1. Doporucujem aj https://www.ambient-mixer.com/. Napriklad 'Gryffindor Common Room'.

    ReplyDelete
  2. Taky mám před sebou už jen jednu zkoušku, ale nějak úplně nemám pocit, že bych ji zvládla na první pokus, už mi to učení vůbec neleze do hlavy a já místo učení dělám cokoliv jinýho :D Ale ať už ta zkouška dopadně jakkoliv, tak se už těším na volno po ní :)

    Another Dominika

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!