18 vecí roku 2018

Rok 2018 som sa rozhodla zhrnúť na blogu inak ako predošlé roky. Mám pocit, že sme v tomto online svete akosi zleniveli a spohodlneli. Ťaží sa nám čítať dlhšie články, najjednoduchšie je preklikať si stories na instagrame (a že tie zhrnutia minulého roka si na niektorých profiloch vyžadovali veeeeľmi veľa preklikávania) a ísť ďalej. Nebojte sa, som v tom s vami, a preto som sa vám to rozhodla uľahčiť a môj rok 2018 zhrnúť do 18 bodov. Ešte pred tým, ako sa na ne vrhnete, chcem vám zaželať, nech je tento rok pre vás minimálne taký skvelý, ako si ho predstavujete! Prajem vám veľa zdravia, lásky, boli šťastní a to ostatné už príde nejako samo♥ Takže aký bol môj rok 2018?


1. Naučila som sa povedať nie. Možno to znie ako banalita, no pre mňa je to dosť podstatné. Nie vždy je potrebné sa všade angažovať a všetkým pomôcť, najmä nie vtedy, ak vám je to proti srsti. Jedným (alebo možno troma) nie sa tomu vyhnete za pár sekúnd a určite sa potom budete cítiť lepšie. Zhrniem to mojou obľúbenou frázou: "say no if it is not a whole-hearted yes".

2. Z dlhodobého hľadiska maturita naozaj nebola taká hrozná a ťažká. No počas toho obdobia učenia sa mi to tak nepripadalo.

2018

3. Zamilovala som si more a slnko. Chcela by som mať raz domček pri mori a tráviť tam každé leto.

4. S ocinom sme pochodili Berlín a s mojím drahým sa zasa váľali na pláži v Grécku. Znova sme precestovali aj nejaký kus Slovenska a vybehli na zopár kopcov.

20180702_DovolenkaBerlin1

5. Lezenie je zábavný šport, kým lozíte v nejakej hale. Pred lezením po skalách mám stále dosť veľký rešpekt.

6. Spoznala som, aké to je, keď vám je permanentne zle po každom jedle, ktoré zjete.

7. Aj to, ako je niekedy nemožné nájsť na jedenie niečo bezlepkové.

8. Zbytočne som nenakupovala sprostosti a zbytočnosti, prestali sme používať igelitky aj sáčky na ovocie a zeleninu.

9. Nabehala som vyše 60 kilometrov. Čo, samozrejme, nie je žiadny heroický výkon, ale ja som sa teda dosť prekonala.

20181

10. Prečítala som len 13 kníh. (tak som si už tento rok dala na goodreads cieľ, že ich prečítam aspoň 15)

11. Som obklopená úžasnými ľuďmi, vďaka ktorým je takmer každý deň skvelý.

08_Prievidza10

12. Rodinu a priateľov si treba nesmierne vážiť♥

13. Vo veľkom množstve som začala piť kávu - zistila som, že je to závislosť - prestala som piť kávu - the end

14. Bola som občas mrzutá.

20182

15. Začala som sa učiť francúzsky!

16. Zvládla som urobiť 10 klikov. (ale to už bolo dávnejšie)

17. Zbavila som sa ekzému! (snáď už natrvalo, prosím prosím)

18. Začala som byť vďačnejšia za bežné veci,  snažila sa zbytočne neriešiť hovadiny a zaužívala si frázu "vždy môže byť aj horšie".

No a aký bol teda váš rok 2018? Máte v hlave nejaké veľké plány a predsavzatia na tento rok?♥

Comments

  1. Krásné shrnutí, u některých bodů jsem se usmála a souhlasně pokývala hlavou, že bych je do mých 18 věcí za minulý rok zařadila taky :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
  2. Wau nabehať 60km, to by som teda aj ja chcela! Musím sa viac hýbať aj ja, a už to nechcem kvôli tomu, aby som schudla alebo vyzerala lepšie, naopak preto, aby som bola zdravá, a myslím, že to je omnoho väčšou motiváciou. :) A ja som si na rok 2018 dala predsavzatie na 20 kníh a prečítala asi 6, a každým rokom je na ne menej a menej času, čo ma dosť mrzí. Tak či onak, krásne zhrnutie a prajem šťastný nový rok! ♥

    ReplyDelete
  3. Krásné shrnutí a máš pravdu, že dnes je doba tak nechutně uspěchaná... až jsem se na to sama vykašlala a stejně sesmolila dlouhý článek, i když nešlo o shrnutí, nějak se to tam zamotalo. :'DD Nejlepší záznamy z uplynulého roku jsou ty, které mění myšlení (v pozitivním smyslu), což se mi líbí, že jsi u sebe našla. :) Tak šťastný nový rok i tobě. ♥

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!