22. december a balenie darčekov bez lepiacej pásky

Bol koniec novembra, kráčala som zo školy domov a rozmýšľala, ako by bolo fajn mať vianočné darčeky nakúpené už na začiatku decembra. Tiež som sa pohrávala s myšlienkou akejsi blogmas výzvy, počas ktorej by som pridávala na blog mini články aspoň každý druhý deň. Haha. Vstúpili do toho život, škola a moja neschopnosť zorganizovať si čas. Tento týždeň som však už oddychovala doma, bojovala s nádchou, neskôr s kašľom a v piatok ešte zháňala nejaké darčeky (úspešne!). Dnešný deň je u nás už taký klasicky predvianočný - nič nestíhame, balíme darčeky, zdobíme stromček a snažíme sa upratať ten obrovský neporiadok, ktorý sa tu nahromadil za posledné týždne (alebo možno aj mesiace. máme tu my niekedy vôbec upratané?).

DSCF3333

Tvorivé dielne vôbec nie sú moja parketa. Jemnú motoriku som asi dostatočne v detstve nevycibrila a keď som mala pred týždňom baliť darčeky pre kamarátky, strácala som nervy pri každom strihaní lepiacej pásky. Navyše mi bolo ľúto zbytočne používať toľko pásky, ktorá sa aj spolu s papierom vyhodí hneď po rozbalení darčekov. Takže som včera spravila veľmi jednoduchú vec - od youtube naťukala čosi ako zero waste gift wrapping a odkukala jeden návod. Moje prevedenie síce nie je najestetickejšie, ale veľmi sa z neho teším. Tam, kde bol papier príliš priesvitný, som všeličo nakreslila s fixkou, ktorú som mala po ruke.

DSCF3334 DSCF3311

Čo sa pečenia týka, toto sú pre mňa prvé vianoce bez pšenice, takže ďakujem všetkým, ktorí sa odvážili piecť koláčiky z ražnej múky♥ Na tieto ešte nezlepené linecké sa môžem len pozerať. Priznávam, že pri tej vôni, ktorú cítiť v celom dome, to tak jednoduché nie je. Neviem ako je zvykom u vás, no nám nesmú chýbať medovníky, vanilkové rožky, medvedie labky, linecké a grilážky.

DSCF3349 DSCF3353

No a čo vy, moji milí? Ako tento rok prežívate toto predvianočné obdobie? Máte už všetko premyslené, nachystané, nakúpené? ♥

Comments

  1. Páni, moc se ti dárky povedly! :) Máš můj obdiv, že ses do tohoto balení pustila, já bych u něj spíš ztratila nervy než u lepící pásky :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
  2. Ze nevycibrena jemna motorika? :-) A co klavir? :-)
    Pekne to je pripravene / zabalene.
    "zero waste gift wrapping" .. to by mi nenapadlo hladat.

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!