OKTÓBER 18

Ahojte, peeps! Po krátkej odmlke, spôsobenej nedostatkom času, vypnutým počítačom, pekným počasím a rôznymi event-ami, som tu znova! Keďže kreativita ma momentálne akosi opustila, prinášam vám prehľad toho, aký bol môj október.

IMG_20181018_165233

.október bol presne tým obdobím, kedy na seba ráno nahádžem tri vrstvy, pretože z domu odchádzam naozaj skoro, a potom sa celý deň buď nadmerne potím vo svetri alebo zvyšné oblečenie nosím v rukách.

october6

.mám za sebou šialený týždeň, kedy som nevedela, či sa skôr zaoberať právom, nemčinou, počítaním matematických príkladov alebo písať seminárku a robiť prezentáciu. to je však už, našťastie, za nami a ako to ja všetkým naokolo hovorím: bude aj horšie.

october3

.začala som znova behať. ak ma niekto naozaj pozná, asi to už ani nebude brať vážne. no je to ten najľahší útek od sedenia nad knihami a reality naokolo. navyše som sa už aj poriadne na to behanie vybavila - kúpila som si čelenku, objednala fake airpods z aliexpressu a stiahla niekoľko podcastov, ktoré nemám kedy inokedy počúvať. chýbajú mi síce ešte dobré legíny, no aj táto snaha tam bola (o tom, ako som si vyskúšala 10 rôznych legín a ani jedny nekúpila možno nabudúce).

october5 october2

.pila som trocha viac kávy, ako je pre mňa únosné. káva je naozaj závislosť, takže histamíny traste sa, už ju logať nebudem. a čo vy a káva?

.prvýkrát som navštívila aj klub pod lampou

october1

.ak z akéhokoľvek dôvodu nemôžete obyčajné mlieko, nemléko vás zachráni. zatiaľ som mala možnosť ochutnať ich mandľový jogurt a ľadovú kávu. všetky mi veľmi chutili (najviac tá káva, ehm). postupne chystám článok o tom, ako sa stravujem. možno by vás to viacerých mohlo inšpirovať, alebo vám pomôcť, ak máte nejaké problémy.

october

.spoznala som množstvo skvelých ľudí a som rada, že som aspoň takto v krátkosti mohla pozdraviť aj vás! nejaký prešpekulovaný obsah tu odo mňa ešte chvíľu neočakávajte, no tieto články majú vždy aj tak najvyššiu sledovanosť. ak máte toľko voľného času na čítanie blogov ako ja, jeho rozsah vám padne istotne vhod. majte sa krásne♥♥

october4

Comments

  1. Pohyb je dolezity, .. a momentalne mu aj pocasie praje!

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!