5 dôvodov, prečo behávam

DSCF2112

Možno je váš vzťah k behu podobný tomu môjmu - už toľkokrát ste do toho premotivovane vbehli, s krásnym obrázkom v hlave o tom, ako sa zúčastňujete všetkých veľkých i malých behov, obdivujete svoje vyrysované lýtka a nerobí vám problém ani tých 15k. A po asi troch razoch vás to prešlo. Stratili ste motiváciu alebo sa vždy našla dobrá výhovorka (príliš teplo - príliš zima - čo ak z toho obláčika zaprší - čo ak prechladnem - zasa by som si musela umývať vlasy - a tak ďalej). Jasné, je ľahké ostať sedieť doma. Z vlastnej skúsenosti viem presne, o čom hovorím. Avšak za posledné obdobie som si vždy našla niečo, kvôli čomu som von predsa len vybehla, bez extrémneho prehovárania sa. A týchto niekoľko bodov o tom, prečo behávam, som sa rozhodla zdieľať aj s vami. Možno vo vás znova vzbudia pocit, ktorý som opísala na začiatku a v hlave sa vám už tak dvadsiaty raz ozve od zajtra začnem.

1. Beh ma finančne nezruinuje. Teda, kým nezablúdim na stránky s oblečením pre bežcov. Ale naozaj, stačia vám na začiatok jedny tenisky a oblečenie, v ktorom sa nehanbíte vyjsť von. A ste ready!

2. Pred všetkým môžem utiecť. Či mám zlú náladu, nekonečný zoznam povinností a z učenia mi toho akosi neubúda, pri behu na to zabudnem. Je mi jedno, čo všetko na mňa čaká doma, dôležité je, či tam cestou neskolabujem na kyslíkový dlh.

Naposledy nahrané2

3. Mám čas počúvať podcasty. Ak pre rok 2015 bolo typické orange is the new black, tak fenomén roka 2018 je istotne podcasts are the new black. Často idem behať pre to, aby som si mohla vypočuť aspoň jeden z toho veľkého množstva nich, ktoré mám uložené.

4. Nie darmo sa hovorí, že zlú stravu nevybeháš (je to pravda), no 2 mesiace nepravidelného jedenia, večerania po siedmej večer a minimálnej fyzickej aktivity sa na mne celkom rýchlo prejavili. Tak sa to snažím znova zlepšiť.

5. Raňajky po behu chutia lepšie. Keď sa mi podarí ráno vstať bez škvŕkania v bruchu, napijem sa, zjem niečo veľmi malé a už bežím. A keď sa vrátim, pripravím si priam kráľovské raňajky (rozumej. nejaká kaša, lievance alebo vajíčka na xy spôsobov). To, milí moji, je balzam na dušu a návod na krásny deň.

beh

Comments

  1. Len v tom usilovne pokracuj (v behani, mam na mysli). Ten oblak je super :-)

    ReplyDelete
  2. Máš můj obdiv, že si všechny výmluvy překonala a začala si pravidelně běhat :) Držím palce, ať ti to vydrží co nejdýl :)

    Another Dominika

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!