TÝŽDENNE | Škola, Biela noc, dobré jedlo

Hello, peeps!! Podľa počtu fotiek, ktoré sa mi nahromadili v mobile, sa ozývam buď po veľmi dlhom čase alebo som začala svoj život trocha viac fotodokumentovať. Najradšej by som vylúčila tú prvú možnosť, ale obávam sa, že to nebude možné.

IMG_20180929_184159 
Nasledujúcim pondelkom sa začne môj štvrtý týždeň na vysokej škole a už aj ten necelý mesiac ma obohatil o niekoľko poznatkov.
  • neviem, prečo mi ľudia hovorili, že na vysokej škole sa stačí učiť dva týždne pred skúškovým a celý semester netreba takmer nič robiť (liars)
  • obsedieť tri hodiny v posluchárni  na tých tvrdých stoličkách nie je vždy jednoduché
  • niekedy ten obed nestojí za asi dvadsaťminútové čakanie v rade
  • v knižnici sa dobre učí
  •  600stranovú knihu so sebou odmietam vláčiť kamkoľvek mimo domu
  • vďaka prvej hodine informatiky sme sa naučili písať a mazať text vo Worde
tyzdenneseptokt3

Akademicky sa vôbec nenudím. Snažím sa pochopiť a rátať limity funkcie, diferenciálne rovnice a do toho sprechovať nemecky a parlovať francúzsky. Neviem, myslela som si, že tá francúzština mi s mojím srdcervúcim vzťahom k Parížu pôjde akosi prirodzene, ale, prekvapivo, som sa mýlila.

tyzdenneseptokt6

Tie ešte celkom letné dni som strávila v bratislavskom Starom meste, aby som podporila v mojom tele tvorbu kalciferolu. Quinou s tofu a cícerom, ktorú vidíte na fotke vpravo, som jedla presne v čase, keď na námestí jedna televízia natáčala ilustračné zábery. Ktovie, či som sa v nejakom zábere neocitla aj ja, napchávajúc sa týmto jedlom.

tyzdenneseptokt5

Potom ochladenie prišlo akosi náhle, určite nie som jediná, ktorú to prekvapilo.

tyzdenneseptokt2

No a minulý víkend sme sa s kamarátmi zúčastnili aj Bielej noci. Musím sa však priznať, že som bola z akcie veľmi sklamaná. Po nejakom čase túlania sa po meste, v snahe nájsť niečo, čo by nás oslovilo, sme to vzdali a posedeli si v jednom podniku. Avšak po niekoľkých rokoch som videla Billy Barman-ov hrať naživo a celá Biela noc mi bola úplne ukradnutá♥

tyzdenneseptokt4tyzdenneseptokt7

Akosi som začala tráviť dosť času v rôznych kaviarňach, bistrách a reštauráciach, mala by som to obmedziť, lebo moja peňaženka bude plakať. Prvá fotka je z Foxford-u. Kokosový koláč odporúčam všetkými dvadsiatimi! Druhá je z McDonald-u, čo je vždy istota. Ďalej vám chcem vychváliť do nebies Fertuchu!! Majú tam výbornú kávu a ešte lepšie koláče. Či nemôžete lepok, mlieko, ste vegáni alebo príliš nároční, niečo si tam určite nájdete.

tyzdenneseptokt1

No a akademický týždeň sme včera s kamarátkou zakončili na obede v SOHO. Ak sa do Soho na Laurinskej vydáte, nezabudnite si rezervovať stôl. Mám pocit, že je tam stále veľa ľudí a včera sme mali celkom šťastie, že sme si vôbec mali kam sadnúť.

tyzdenneseptokt

Mňa tento víkend čaká nejaké to učenie sa, snaha upratať si ten celotýždňový neporiadok, jedna oslava a verím, že konečne dopozerám The Crown a dočítam Jeden z nás: Príbeh o Nórsku. Preto vás poprosím zdieľať so mnou nejaké tipy na seriály, it will be very much appreciated♥

Au revoir!

Comments

  1. Síce som v Bratislave už tretí rok, ale stále tu mám čo objavovať. V takej Fertuche som ešte nebola, no navnadila si ma! Ak chceš nejaké tipy na jedlo, mám obľúbené reštaurácie na čínu, talianske či na najlepšie limonády v meste, daj vedieť :D

    ReplyDelete
  2. Som myslel, ze to je na krmenie holubov :-)

    Serialy: https://www.csfd.cz/film/305322-most/prehled/ a https://www.csfd.cz/film/4287-fauda/prehled/

    ReplyDelete
  3. Tak to hodně štěstí se školou, to, co se učíš, mě poměrně děsí, ale přeju ti úspěchy. :D Ty fotky z kaváren a ten zákusek vypadá fakt dobře, hned bych si ho dala! :) Líbí se mi moc vysokoškolské knihovny, protože co znám jakéhokoliv studenta, učí se vždy právě v nich.

    ReplyDelete
  4. Super zhrnutie! Kopec ľudí mi inak v poslednom čase hovorilo, že tiež majú ťažkosti s francúzštinou a veľa z nich s ňou aj rovno skončilo. :D A o Bielej noci som tiež počula plno sklamaných recenzií. :/

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!