TÝŽDENNE | Trocha nudy

Po návrate z Berlína som sa doma celkom rýchlo začala nudiť. Po troch dňoch nudy ma našťastie zachránili moji najmilší a dve poobedia som mala vyplnené čmáraním sa po meste. No a potom ten týždeň nakoniec celkom produktívne pokračoval. Pobehala som úrad, banku, prácu, trafiku a iné oficiality i nutnosti. No najväčšou nutnosťou bolo upratanie mojej izby. Vytriedila som všetko oblečenie, bojovala s prachom pod posteľou (ktorý tam bol naposledy vysávaný nevedno kedy. ups) a do dnešného dňa je moja izba navonok zaprataná taškami s obsahom, ktorého sa potrebujem zbaviť. Aspoň keď otvorím skrine, dýchne na mňa poriadok a vôňa levandule. Vrecká s ňou stačí troška pomrviť a v priebehu ďalších dvadsiatichštyroch hodín vám hrozí udusenie sa pri existencii vo vašom príbytku.

37195232_10216717426837206_5499369799035125760_o

Na dvore si vytváram súkromnú wannabe pláž. Znamená to, že z garáže vytiahnem lehátko, obujem si šľapky, na oči dám slnečné okuliare, začítam sa do dobrej knihy a popritom si upíjam z ľadového čaju. Momentálne čítam Traja muži v člne, o psovi nehovoriac a zadúšam sa smiechom. To by ste si nemysleli, že na knihe z roku 1889 sa dá tak nasmiať, čo?

DSCF2613 
Dnes sme si spravili kratší výlet na Pezinskú babu. Náš turistický okruh mal jedenásť kilometrov a zvládli by sme aj viac, ale a) stačilo, spotili sme sa aj tak dosť; b) potrebovali sme sa vrátiť do piatej, aby sme stihli finále World Cup-u. Otestovala som nové turistické topánky, konečne si prevetrala myseľ a radostne hlásim, že kliešťa som na seba nenašla.

DSCF2625DSCF2621 DSCF2626

Najbližšie sa môžete tešiť na pokračovanie nášho berlínskeho výletu. Ďakujem vám za všetky krásne komentáre k minulému článku♥veľmi ma to tešíííí. Majte sa krásne!

Comments

  1. Pezinska Baba; cast trasy viedla lesnickym naucnym chodnikom; http://www.lesy.sk/showdoc.do?docid=2026

    ReplyDelete
  2. Parádny článok, milujem tie fotkyyy! Aj takéto ,,menšie" výletíky sú vždy super. :) A tú knižku si inak idem pohľadať, celkom ma zaujala, vďaka za tip. ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
  3. Moc hezky napsaný článek a krásné fotky.. miluji fotky přírody :).

    TheBlondieTale

    ReplyDelete
  4. Krásné fotky :) výlet musel být moc fajn :)

    Maris Novotná

    ReplyDelete
  5. Krásné místo jste navštívili, ta příroda je tam kouzelná :)
    Inspiration by Linda

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!