TÝŽDENNE | posledný júnový týždeň

Skóre tohto týždňa:

  • 4 umyté okná
  • vyše 30 kilometrov na bicykli
  • zmokla som tak, že som všetko oblečenie musela žmýkať
  • na slackline som sa bez držania udržala asi sekundu
  • v električke som strávila vyše 400 minút
  • zjedla som veľmi veľa marhúľ a vypila veľa acidka (samozrejme, marhule som tým mliekom nezapíjala)
  • nervy pri hľadaní letnej dovolenky som mala výdatné
  • cvičenia z nemčiny zanedbané
  • peniaze na kozmetiku minuté
DSCF2128

Dnes sme strávili poobedie konečne na slniečku, na dni otvorených dverí v rakúskom Hainburg an der Donau. V lodenici sa grilovalo a oficiálne sa otvorila menšia lezecká stena. Fúkalo tak, že poháre, taniere a prázdne fľaše občas preleteli pár metrov od ich, do rozhovoru pohrúžených, majiteľov. No i napriek tomu to bolo veľmi fajn popoludnie, ktoré ma vytrhlo z prázdninového stereotypu.

hainburgdod_braunsberg2 DSCF2105 hainburgdod_braunsberg DSCF2099 hainburgdod_braunsberg1 DSCF2083

A cestou domov sme sa ešte vyviezli autom na Branusberg, aby sme si to popoludnie aspoň o troška predĺžili a urobili zopár fotiek. A ten koník je môj nový kamoš!

DSCF2118 hainburgdod_braunsberg3 DSCF2130 DSCF2127 DSCF2120

Comments

  1. Krásné fotky :) a scóre máš za minulý týden taky dobré, mě zoufale nebaví umývání oken, zvlášť pak, když venku není teplo :D

    Maris Novotná

    ReplyDelete
  2. Nádherné fotografie <3 Milujem takéto zhrnutia :)

    ReplyDelete
  3. Pekné fotky, vyzerá to na super výlet. Do Hainburgu by som veru šla. :) Inak umývanie okien... ech... to je moja najneobľúbenejšia domáca práca. Marhule áno áno! A pri hľadaní letnej dovolenky má nervy asi každý, to je v pohode. ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
  4. Moc krásné fotky, koník je nádherný <3 :)

    TheBlondieTale

    ReplyDelete
  5. Vypadá to tam krásně a i ty fotky :) Tvoje skóre je dobré :D Třeba v tom mytí okem trochu pokulhávám :D To bych taky mohla změnit a udělat do konce měsíce :D
    Inspiration by Linda

    ReplyDelete
  6. Krásné fotky! Já měla při hledání dovolené taky šílené nervy, ale nakonec to dobře dopadlo a jeli jsme na Mallorcu :)

    ReplyDelete
  7. U skóre týdne jsem se opravdu zasmála... :DD Jinak krásné fotky! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!