Ako som zmaturovala

nedeľa, 27. máj 2018

21:16 | Prebúdzam sa na neznámy zvuk. Dedukujem, že to asi zvoní budík. Ako doprčic môže byť už pol šiestej ráno, keď je vonku také šero? Navyše mám pocit, že som zaspala pred piatimi minútami. Vstávam teda z postele a následne zisťujem, že mi niekto volá (odkedy som si kúpila nový mobil prešli už dva týždne a ja stále nespoznávam moje zvonenie).

21:20 | Volala mi naša triedna, aby mi popriala na zajtra veľa šťastia!! Vraj kontaktovala každého jedného z našej triedy. To sa snáď na ňu ani nemôžem hnevať, že mi narušila môj sladký spánok. Ona je úplný poklad♥

pictures

pondelok, 28. máj 2018 - deň M1 (tým M1 nemyslím peňažný agregát, ty ekonóm, ktorý to čítaš)

5:29 | Ten budík teraz už naozaj zvoní.

5:46 | Musím sa priznať, no stále nemám pocit, že dnes maturujem. Je to zvláštne a rozmýšľam, kedy na mňa doľahne panika.

5:58 | Dnes budem v škole až do štvrtej, takže si hádžem do tašky čo najviac jedla, ako sa dá.

6:34 | Je mi už troška mdlo. Sedím v autobuse a púšťam si do uší exam success meditation, lebo ten rachot autobusu a ťažkopádne rozhovory ľudí, ktoré na mňa doliehajú zo všetkých strán, sú teraz na mňa príliš.

7:27 | Kriesime prvého plačúceho maturanta.

9:20 | Po asi troch maturitách mojich spolužiakov na mňa začína doliehať ten stres. Maturujem až o dvanástej z dejepisu, takže mám ešte pár hodín na to byť hladná, smädná a vystresovaná. Juchú.

10:40 | Chammurapiho zákonník. Awilum, muškénum, otroci.

10:42 | Prosím nech si vytiahnem Ameriku v novoveku. Amerika v novoveku. Amerika v novoveku.

10:48 | Spolužiačka si vytiahla na slovenčine vitalizmus. Nieee, to bola tak dobrá téma.

10:52 | "V ktorej vojne bojoval Kutuzov?"

11:04 | Amerika v novoveku. Amerika v novoveku.

11:12 | "Práca s mapou je môj postrach. Jediné, čo som si kedy naozaj poznačila bolo, že bledoružová plocha na mape Veľkej Moravy je územie, ktoré vydobyl Svätopluk."

11:24 | Načo som jedla ten chlieb ... Je mi zle.

11:59 | Vytiahla som si tému číslo 12. AMERIKU V NOVOVEKU !!!

12:32 | Opúšťame múry školy a ideme si kúpiť niečo na jedenie, aj moja taška už zíva prázdnotou. Treba sa trocha vyvetrať.

14:02 | Dobre, už len približne dve hodinky a mám to na dnes za sebou.

14:36 | Sedím v triede, čakám, kým sa dostanem na rad a pozorujem žetóny položené na zelenom obruse. Ha, henten si vyberiem! ... Počkať, ale na ten vedľa neho tak pekne svieti slnko, možno to bude znamenie ... Nie, to ma chce ten žetón isto len takto zlákať. Vyberiem si ten, na ktorý slnko nesvieti.

15:04 | Spolužiačka si práve zobrala ten slnkom osvietený žetón. (dodatočná poznámka - skrývala sa tam jedna z tých najhorších tém - neskôr som sa dozvedela, že tiež váhala medzi tými dvoma žetónmi a tie slnečné lúče na ňom brala ako znamenie)

15:52 | "Tak, aký je to druh lyriky? Ak nám toto povieš, pustíme ťa už domov." Usmejem sa, myseľ mi pracuje na plné obrátky, ale ja už naozaj všetky druhy lyriky nepoznám. "To tu teda budeme asi dlho," odpovedá pani učiteľka pri pohľade na mňa.

16:08 | Polovica skúšok za mnou!! Môžeme ísť domov a aspoň zajtra si doma trocha vydýchnem.

pictures3

utorok, 29. máj 2018

8:17 | Mne sa už nič nechce opakovať. Ešteže tá ekonómia má len 10 okruhov.

pictures4

streda, 30. máj 2018 - deň M2

7:03 | S menším odhodlaním ako v pondelok, no aj tak už sedím v škole. Aspoň vidina toho, ako to budem mať všetko už na obed za sebou ma teší a motivuje.

8:21 | Vytiahla som si pre mňa asi najnevhodnejšiu tému na angličtine. V hlave mám akosi prázdno.

9:01 | Vychádzam z triedy s nešťastným výrazom, lebo som nepodala odpoveď s takým wow efektom, ako som tak veľmi chcela.

9:06 | Musím sa spamätať, aby som nepokazila ekonómiu.

9:16 | Vytiahnem si makroekonómiu. Makroekonómia. Makroekonómia.

10:40 | Nevytiahla som si makroekonómiu.

11:30 | Nakreslila som niekoľko grafov, zamotala sa vo svojich prihlúplych syntaktických konštrukciách a pustili ma o päť minút skôr, že už nemajú ďalšie otázky. Ááááánooo!!!

12:11 | Chesus! Ono je to fakt za nami!!!! I can't believe it!

13:46 | Ja sa vážne zajtra už nemusím učiť?!

14:02 | Woah. Life is great.

pictures2

Posledné mesiace mi prešli ako na bežiacom páse. I napriek takej otrepanej cheesy fráze, ktorú som práve použila, je to úplná pravda. Zmietala som sa medzi prácou, učebnicami, zošitmi, farebnými zvýrazňovačmi, mentálnymi mapami a snahou viesť aj sociálnejší život, aj keď to sa mi až tak veľmi nedarilo. Verím, že minimálne v lete sa vám tu budem pripomínať pravidelne a aj design dotiahnem(e) do úspešného vzhľadu. Majte sa krááásne!! ♥

Carpe diem.

Comments

  1. ja tak milujem tieto články :D skvelé! akú milú triednu máte, to sa dnes len tak nevidí! :) a plačúci maturanti, och áno, klasika, ktorá nesmie chýbať :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
  2. Mentalne mapy (mind maps), .. mozem doporucit program Freeplane (fork FreeMind-u, .. ktory uz dalej aktivne nevyvijaju).

    ReplyDelete
  3. Waaau, máte úžasnú triednu! A tvoje silné myšlienky na Ameriku v novoveku obdivujem.:D Ale inak tíško závidím, že si mala maturitu za sebou v priebehu 3 dní a z troch predmetov. Ja som maturovala zo 4, tohto roku z 3, no aj tak, o jeden viac! A mala som prvý deň maturitu v utorok a posledný v piatok, takže to bola katastrofa. Máme to však za sebou a môžeme si užívať! :)))

    Svet Podľa Konvalinky

    ReplyDelete
  4. Taky jsem letos maturovala a byly to teda nervy!!! :DD Naštěstí jsem měla všechny zkoušky v 1 den - nejdřív mi to přišlo šílené (vážně jsem šla ve stylu čeština - 10 minut pauza - němčina - 15 minut pauza - biologie - chemie....), ale ve finále jsem za jedno dopoledne měla všechno za sebou :))) A vaše třídní musí být poklad, že takhle každému volala!!! <3

    ReplyDelete
  5. Originální nápad jak napsat článek o maturitě! Četlo se to strašně pěkně a mnohé minuty u nás probíhaly podobně :D. Já už mám rok po maturitě asi nikdy nezapomenu na ten den D. První otázku jsem tahala až v 9, tak jsem si říkala že přijedu tak půl hodiny předem (to mi nikdo neřekl, že tam máme bejt už na 8 i když to není pondělí, no..) takže když jsem se ládovala snídaní tak mi volala vyděšená třídní jestli jsem nezaspala :D

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!