TÝŽDENNE | Robím okrem učenia sa aj niečo iné?

Odkedy som si uvedomila, že presne takto o dva mesiace budem maturovať, až príliš často ma je možné zočiť s učebnicou v autobuse, sediac na koberci obkolesenú stovkami rôznych papierov alebo ničiac si chrbticu sedením za stolom. Pomedzi to sa snažím stíhať ešte aj iné povinnosti a skoro večer padám do perín. Teda aspoň tak vyzeral môj posledný týždeň. Aspoň v nedeľu som sa na to vyprdla a urobili sme si poobedný výlet do Schloss Hof-u. O tom sa ale rozpíšem inokedy. Teraz sa poďte pozrieť na dojmy a postrehy posledných asi jedenástich dní.

blog5

Na chvíľu som si už aj myslela, že prichádza jar, ale niekde nastala chyba, boli sme oklamaní. Bolo tak krásne, že som chodila s rozopnutou bundou, bez čiapky na hlave, odhodlala som sa ísť behať a rozmýšľala som, že by som už nemusela nosiť silonky pod nohavicami. Potom sa, samozrejme, ľadovo ochladilo (až tak, že som si na chvíľu zavesila kabelku na balkón a po 10 minútach stvrdla tak, až som ju nevedela poriadne vyrovnať). Na jarnejšie oblečenie sa odhodlali len otužilci a násťročné slečny, u ktorých imidž stále vyhráva nad pohodlím a zdravím.

blog4 blog3

Ďalší škrt cez rozpočet mi spravil posun času. Niekoľko dní som sa tešila, keď som vstávala o piatej ráno za svetla! A keďže to nejaké vyššie orgány stále nedokázali zrušiť, od pondelka mám isté trable vyhrabať sa skoro ráno z postele. Ako to prežívate vy?

blog1

Telové mlieko Imunoglukan je najnovší zázrak, ktorý vlastním a používam. Prejedám sa ryžovými rezancami so zeleninou, čo započala jediná myšlienka: ako si vychutnať čínu pri mojej nedôvere v ázijské bistrá?. Vlastne veľmi jednoducho. Na foodstylingu ešte budem pracovať. A LIFEBAR je moja nová láááááska.

blog6

Snažím sa cvičiť znova po dlhom čase denne yogu. A ak si myslíte, že sa mi to nedarí, máte pravdu.

blog2

Podarilo sa mi dočítať I'll Give You the Sun, aj vďaka tomu, že autobusu cestou domov odpadla predná náprava a počas čakania na ďalší som sa dosť rozčítala. Teraz čítam znova nejakú non-fiction a výnimočne do školy - Studená vojna očami východu a západu. Som asi na päťdesiatej strane a veľmi dobre sa mi číta.

blog

ako sa vám darí, peeps?

Comments

  1. ze "odpadla predna naprava", ... :-) .. som sa nasmial.

    ReplyDelete
  2. Učení je pech, ale aspoň trénujeme ty naše mozky. :D Je fajn umět vypnout a užít si trošku volna, nic se nemá přehánět. S tím jarem naprosto souhlasím, já byla zase vyjevená u změny času, když jsme odcházeli z večerní přednášky a venku bylo pořád světlo... :D

    ReplyDelete
  3. Yoga with Adrienne je úžasná! Síce nemaj strach, ani ja nemám pocit, že mi to ide. Stále si myslím že robím všetko zle, ale Adrienne je tak príjemná v tom, že ti doslova povie nech sa tým netrápiš, že potom si to už len užívam. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!