TÝŽDENNE | Maturitný týždeň


Desktop2 
Myslím na minulý týždeň. Na to slnko, teplý vzduch, sukňu a rozopnutú bundu. Potom sa pozriem z okna, spomeniem si na ráno a nerozumiem, ako sa to stalo, že sa prebúdzam do mínus piatich stupňov, celý deň sa dívam z okna na padajúci sneh a znova sa snažím pod nohavice narvať nejaké hrubšie pančuchy. Verím, že si z nás to počasie už prestane robiť žarty a konečne sa trocha oteplí. No o počasí som veľmi nechcela. V nedeľu mi to úplne nevyšlo, no dnes som sa rozhodla napísať nejaké to suma sumárum minulého týždňa.


  • v utorok a stredu som maturovala z PFIČ-u a PFEČ-u slovenského a anglického jazyka. Pravdupovediac sme sa troška rozhorčili nad zlatým NÚCEM-om (Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania - teraz tak rozmýšľam, kde sa v tej skratke stratilo vzdelávanie) a ideme ďalej. o maturite zo slovenčiny som písala asi dva články dozadu. pôvodne som chcela napísať niečo aj o angličtine, ale nakoniec som od toho upustila.
  • začala som vo veľkom čítať časopisy. magazíny denníka N, týždeň, historickú revue a obdobné výtlačky, ktoré mi prídu pod ruku.
  • momentálne mám rozčítanú po dlhom čase beletriu - I'll give you the sun a práve v túto chvíľu mi chýba 100 strán do konca. No aj tak musím povedať, že som z nej nadšenááá!
  • ako som už niekde písala, s kamarátom sme začali pracovať na novom designe blogu, no doteraz sa nám nepodarilo vyriešiť isté technické problémy ako upravovanie html kódu v bloggeri.
  • Lily z blogu Lily of the Valley sa rozhodla šíriť osvetu o tom, ako spraviť svet správnym a založila nový blog Svet podľa konvalinky. Určite stojí za pozretie (a follow)!
  • vo štvrtok som mentálne podporovala z pohodlia obývačky mojich spolužiakov, ktorí maturovali z matematiky. spočiatku sa mi nič nechcelo robiť, vstávala som s presvedčením, aký lenivý deň si spravím, no nakoniec som sa dokopala cvičiť a hneď som mala na všetko viac energie! odporúčam to určite aj vám!

Naposledy nahrané7


  • v piatok sme sa zúčastnili demonštrácie Za slušné Slovensko. dnes bola vyhlásená už aj tá tohtotýždňová, ale som presvedčená, že predčasné voľby nie sú v momentálnej situácii iešením, ktoré by som chcela podporiť.
  • neskutočne sa teším za nových followers a všetky vaše pekné komentáre. možno to tak niekedy nepôsobí, keďže nie na každý jeden odpíšem, no poctivo si ich vždy prečítam!!

ako sa vám darí, moji milí?

Comments

  1. to počasí je hrozné, už aby bylo jaro :). držím palce s maturitou, loni jsem proživala to stejné, co ty. určitě to všechno zvládneš :)

    ReplyDelete
  2. Ja si tiež poctivo každý jeden komentár čítam aj ked neodpíšem :) Pekné zhrnutie :)

    Klaudia Duranova

    ReplyDelete
  3. Maturita snáď dobre dopadla. Spomínam si, že keď sme maturovali my, tiež sme si na NÚCEM pekne zanadávali. Každý rok si na študentov nájdu nejakú kulehu.
    Podporujem myšlienky ochrany prírody a redukcie odpadu. Určite na blog zavítam.
    Momentálne si aj ja myslím, že predčasné voľby nie sú riešením. Uvidíme, ako sa to vyvinie.

    ReplyDelete
  4. NÚCEM musí vždy niečo srandovné vymyslieť, to je už tradícia :D Denník N je veľmi fajn a s tými komentármi to mám rovnako, všetky čítam a kontrolujem niekoľkokrát denne :) verím, že sa ti veci okolo blogu podarí vyriešiť čo najskôr a budeš s tým spoko ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
  5. Držím palce s maturitou! Já se jí strašně bála a bylo to úplně zbytečný. :)

    ReplyDelete
  6. Vždy mi všetci dookola hovorili, že by som sa mala zaujímať, o to, čo sa deje okolo nás, že je to veľmi podstatné pre náš život, pre vzdelanie, pre rozhľadenosť, ja som však vždy iba kývala hlavou a hovorila, nie ja som z toho zdeprimovaná. Od kedy sa však stali všetky tie veci, ktoré odštartovala vražda Janka Kuciaka, tak ma to akosi nakoplo, a už nie je deň, keď by som nepozrela, čo sa deje.

    Veľmi pekne ďakujem za zdieľanie môjho blogu, vážim si to!♥ A inak, ak by si potrebovala pomoc s tým dizajnom, tak možno by som ti vedela pomôcť :)

    Lily of the valley / Svet Podľa Konvalinky

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!