TÝŽDENNE | Jarné prázdniny doma

Netuším, ako sa to stalo, ale je nedeľa. A to ako keby včera bola tá minulá. Tento týždeň sme mali prázdniny, čo tentokrát znamenalo, že som ledva päty vytrčila z domu. Zmietala som sa medzi teóriou slovenskej gramatiky, Kukučínom, Salingerom a Shakespearom, a aj nejako tou angličtinou, aby som sa pripravila na nadchádzajúcu maturitu. To som však nevedela, že veľa času strávim pozeraním tlačoviek našich politických predstaviteľov kvôli situácii, ktorá je na Slovensku momentálne taká, aká je.

DSC_5958

No i napriek všetkému som dodržala svoj študijný plán, ktorý som si stanovila a dnes som si konečne našla čas aj na blog s konceptom článkov týždenne, že ak už si nenájdem hodinku na blog cez týždeň, tak minimálne v nedeľu by som sem čo-to z mojej každodennej všednej reality zhrnúť mohla. No, uvidíme, ako to pôjde.

DSC_5999
DSC_5980

  • V piatok som sa zúčastnila zhromaždenia Postavme sa za slušné Slovensko, kde okrem mňa stálo podľa odhadov ďalších 60 000 ľudí. Nebudem hádať, čo bude ďalej, či to niečo prinesie, no bolo neuveriteľné vidieť (alebo skôr pri mojej výške nevidieť) toľko ľudí, ktorí prišli vyjadriť svoj názor, na jednom mieste.
  • Okrem iného som sa snažila kúpiť si v piatok konečne nejaké nohavice, ale bezvýsledne. Všetci mi už dopredu hovorili, že nič nekúpim a rovnaký efekt by to malo, keby ostanem doma. Hm, mali pravdu.
  • Konečne som asi po troch mesiacoch dočítala túto knihu. I napriek tomu, že "vyzerá presne na knihu, ktorú by si čítala tri mesiace" (ako mi môj spolužiak povedal), ju odporúčam všetkým, ktorí sa o geopolitiku zaujímajú.
DSC_5997

  • Moja skvelá mamina mi ušila peračník. Po piatich rokoch som už nejaký nový naozaj potrebovala (aj keď je obdivuhodné, že asi štvoreurový peračník z Tesca vydržal päť rokov v celkom slušnom stave). No a keď mamina z dlhej chvíle vytiahla šijací stroj a pásikavú látku, bolo rozhodnuté.
DSC_5962

  • Čo sa cvičenia týka, z deviatich prázdninových dní sa mi podarilo odcvičiť sedem! Všetkými prstami, ktoré mám, odporúčam youtube channel Millionaire Hoy, ktorého videá ma snáď nikdy neprestanú baviť. Z jógového súdka sa objavom tohto roka zatiaľ stáva Cat Meffan. Dnes som dokonca vytiahla viac ako päty z domu a čo-to som si ráno zabehla. Aj keď to nebol nijaký heroický výkon, keďže ten vzduch ešte nie je najteplejší.
  • Mamina sa v poslednom čase roznakupovala na sashe a okrem iného nakupuje kamienky, z ktorých si potom doma robí náramky. Tentokrát objednala nejaké aj mne, takže sme sa nejakú chvíľu zabávali navlákaním na gumičku. (objednávali sme odtiaľto)
DSC_5973

ako sa darí vám? myslíte si, že formát takýchto článkov, obohatený o fotky mimo štyroch stien nášho domu, sa vám bude páčiť? užívajte si krásnu nedeľu! ♥

Comments

  1. Jee, ten penál je skvělý, tvoje mamka je šikovná:). Jinak na Millionaire Hoy se určitě mrknu, já cvičím kromě FitFab Strong hlavně podle Chloe Ting:).

    Windy pink style

    ReplyDelete
  2. skvelý článok, teším sa na tento koncept aj ďalej ;) je super, že si sa zúčastnila pochodu, ja som síce videla len fotky a videá, ale mala som zimomriavky, hlavne pri slovenskej hymne... náramky sú ozaj krásne a pri mature držím palce :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
  3. Ja som zrovna odlietavala do Anglicka. Dobre aj, že som šla ráno pretože by som sa asi cez toľkých ľudí nedostala. Je pekné vidieť, že to nie je všetkým ukradnuté. Mňa to aj hodne mrzí a celkom sa aj bojím o Slovensko ale vidím, že vieme bojovať. Tá energia bola asi veľmi silná.

    Klaudia Duranova

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!