SERIÁLY MÔJHO SRDCA

tvseries

Články tohto typu veľmi nepíšem. No chcela som niečo napísať, potrebovala som sa nejako kreatívne vyblbnúť, takže tu dnes s ováciami vítajte jeden atypický článok o mojich obľúbených seriáloch. A aby som sa zbytočne príliš na začiatku nerozpisovala (pretože na nejaké cliché súvetia typu, ako sa neviem od seriálov niekedy odtrhnúť a ako dobre sa pri nich prokrastinuje, atď atď. ja veľmi nie som), len vám v krátkosti poviem, že nie som extra seriálový maniak, pretože na to nemám v poslednej dobe veľa času. #toomanytvseriestoolittletime

GAME OF THRONES | Toto asi nebude nijaké prekvapenie. Sto ľudí, sto chutí - niekomu tento seriál plný krvi, podrezaných krkov, incestu a chvíľ, kedy neviete, či nezomrie aj vaša obľúbená postava, nesadne. Ja som ho začala pozerať, keď boli na svete asi tri série a nevedela som sa od neho odtrhnúť. Podobne ma bavili aj rovnomenné knihy. Momentálne čakáme na poslednú (ôsmu) sériu a po nej sa možno verní fanúšikovia dočkajú aj šiestej knihy od pána Martina.

THE BORGIAS | Ak je nejaký seriál, ktorý by som doporučila milovníkom histórie, bol by to určite tento. Dej je zasadený do Ríma z pätnásteho storočia a sústredí sa na pápežovu rodinu - Borgiovcov. Ako bolo typické pre tú dobu, očakávajte intrigy, vraždy a veci podobné Game of Thrones. Samozrejme, že niektoré udalosti sa vyhýbajú historickej skutočnosti veeeeľkým oblúkom, ale aký taký obraz o tej dobe dostanete. No a že asi každý diel sa končí nejakým cliffhangerom? To vás núti pozerať ešte viac ako fakt, že hlavnú postavu stvárnil Jeremy Irons!

tveries1

OUTLANDER | Láska, Škótsko, Škóti, škótsky prízvuk, história a cestovanie v čase? To je v skratke Outlander. Zatiaľ som videla len prvú sériu (z troch), pretože som si zaumienila najprv prečítať knihy. A to odporúčam aj vám! Z knihy máte ešte lepší zážitok. Je síce jedna z tých dlhších (má cez 600 strán, ehm), no je plná napätia a nečakaných zvratov. No a vraj tá druhá je ešte o čosi lepšia!

STARGATE SG-1 | Ak sa vám máli cestovanie v čase, skúste cestovanie na rôzne planéty a spoznávať rôzne civilizácie (občas veľmi zvláštne civilizácie). Seriál je síce starší, zažil ešte aj dvadsiate storočie, no ako taká oddychovka padne vhod. Dosť často sa pristihnem, ako sa fakt nahlas smejem.

tveries2

GOSSIP GIRL | Gossip Girl bol prvý zahraničný seriál, ktorý som kedy začala pozerať online a od začiatku. To, že je mojou srdcovou záležitosťou, podčiarkol ešte aj fakt, že úplne posledný diel vyšiel na moje narodeniny.

PRETTY LITTLE LIARS | Sedem sérií šokujúcich, občas až smiešne prešpekulovaných, zvratov, niekoľko až hororových scén (tiež nemáte radi umelé bábiky usadené na poličkách?) a sladkých romantických scén. Prvá séria začína záhadným zmiznutím a následným úmrtím jednej z piatich hlavných hrdiniek a to, čo sa odohralo v priebehu zvyšných sérií, by som asi opísať nedokázala. Ale veď načo aj, všakže?

tveries

A čo vy a vaše obľúbené seriály? Alebo radšej pozeráte filmy? Pretože ja naozaj nie. S radosťou prijímam tipy na akékoľvek seriály, aj keď nemám čas. Raz ho mať budem!

Comments

  1. Borgiovci a Outlander ma celkom zaujali :) GOT ma nejako neláka začať pozerať, celý ten ošiaľ okolo tohto seriálu ide pomimo mňa... PLL som zvykla pozerať, ale stala sa z toho strašná blbosť :D všetko sa to začalo hrozne motať a prišlo mi to neskutočne pritiahnuté za vlasy... ale GG je srdcovka :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
  2. GOT milujou všichni, přiznám se, že i já jsem mu jednou dávala šanci, ale nějak mě to neoslovilo, naopak PLL je také moje srdcovka :)

    Maris Novotná

    ReplyDelete
  3. https://www.csfd.cz/film/32271-okupace/prehled/

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Outlander mě hodně zaujal, určitě na to budu muset někdy mrknout! Jinak ostatní znám a mám je moc ráda, ale nejoblíbenější z těch co tu uvádíš je určitě Game of thrones :) Jinak můžu doporučit jeden novější seriál na který jsem začala koukat celkem nedávno ale okamžitě jsem si ho zamilovala - This is us.

    Simply Living

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!