devätnásť

edit: tento článok som začala písať pôvodne v nedeľu, ale absolútne som nemala čas ho dopísať. tak sa tvárme, že je stále nedeľa.

Prešlo presne dvanásť (a 2 dni) mesiacov a ja znova oslavujem narodeniny. Sedím v kuchyni, píšem tento text a za oknami konečne po pár dňoch vyšlo slnko. Prišlo to nejako rýchlo, nič naokolo nenaznačuje, že je už sedemnásty december. Každé narodeniny stál už v obývačke stromček, vonku bolo mrazivo, prípadne aj nasnežené. Na oknách sme mali vianočné dekorácie a v hlave mi vyhrávali vianočné pesničky - presne tak, ako by to týždeň pred Vianocami malo vyzerať. Tento rok je to celkom iné, no i tak akosi pekné. Musím písať veľmi rýchlo, pretože o polhodinu si ideme zaliezť (neverím, že to za taký čas dopíšem) a večer hrám s orchestrom na adventnom koncerte (z čoho som asi najviac-prenajviac nadšená!). Keďže formát článku "čo som sa naučila za 19 rokov svojej existencie" je veľmi populárny, rozhodla som sa ho použiť v dnešnom článku s malou obmenou. Takže poďte si prečítať, ktorých 19 vecí som sa naučila za posledný rok.



1. Zdravie je najdôležitejšie. Je smutné, že som na to prišla až teraz, ale stále lepšie ako nikdy.
2. Najradšej darčeky dávam. Ako malé dieťa som sa tešila na každý jeden darček a nikdy som nevedela zniesť, že tento je už ozaj posledný a že som ich dostala tak málo. Teraz zasa rada obdarúvavam iných a teším sa z ich nadšených výrazov, keď dostanú niečo, čo ich naozaj príjemne prekvapilo.
3. Nepomôže mi, ak si niečo napíšem do diára. Aj tak na to zabudnem, pretože ten diár neotvorím.
4. Akokoľvek je nejaká práca fyzicky alebo psychicky náročná, po nabehnutí výplaty na účet, pocítite aspoň na chvíľu istú satisfakciu. A verím, že príde deň, kedy budú moje príjmy vyššie než výdavky.
5. Sú ľudia, ktorí pri vás stoja, nech sa deje čokoľvek. A takých sa treba držať!
6. Stres je zlý. Všetky veci nejaké budú, je už na nás, ako sa k nim postavíme. Nad niektoré z nich sa treba skúsiť povzniesť. (yes, i'm trying)
7. Nemáte dátum narodenín na facebooku, málokto si naň spomenie.
8. Som nerváčka.
9. Stále chcem byť blogerkou.
10. Po niekoľkých dňoch väčšinou stratím motiváciu, ak niečo začnem. A naozaj neviem, ako ju získať späť.
11. Cestovanie je najlepšia investícia.
12. Keď sa učím v tichu a zavretá vo svojej izbe, ide mi to veľmi rýchlo a dlho si všetko pamätám. Škoda, že to často nepraktizujem.
13. O svoju pleť sa treba dôkladne starať.
14. Takisto aj o svoje zuby.
15. Naučila som sa troška viac variť a troška piecť.
16. Viem vymenovať všetky krajiny sveta a to som pred rokom o niektorých ani len nevedela, že existujú.
17. Som súťaživá.
18. Plakať sa dá aj od šťastia a dojatia.
19. Najlepšie je, keď sú ľudia šťastní.

Comments

  1. Krajiny sveta .. uplne vsetky?

    ReplyDelete
  2. tak toto je super, vo viacerých by sme sa zhodli ako napríklad o tom diáry, alebo o tej motivácii :D

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!