England | Day 5 : Tam, kde zomrel Nelson a býva Zoella

Raňajky boli úplne rovnaké ako včera : multi wheat whoops s mliekom, len dnes nám už ani ten čaj nedali. Asi sme ho mali včera dopiť. Hm, čo už.

(all pictures are by me and my beloved companions. thank you for letting me use them!)

378

Dnes už bolo krásne slnečno, no strašne zima. Veľmi hlúpo som si dala rifle a behala celý deň s holými členkami, ale dobre. Zdržovali sme sa dosť vnútri a v autobuse. Ráno sme dorazili do Portsmouth, kde sú najväčšími atrakciami lode HMS Victory, Warrior a Spinnaker Tower. Keďže lode boli ešte zavreté, zbehli sme do obchodu, kúpili si dve krabičky ovocia (lebo veď 2 for 3 pounds, no nekúp to!).

DSCF2276DSCF2286

HMS Victory je loď admirála Nelsona, známa z Bitky pri Trafalgar-e. Victory je naozaj obrovská, môžete sa po palube a kajutách prechádzať koľko len chcete. V podpalubí si dávajte ale pozor na hlavu! Ja patrím k tým nižším, takže keď už som si ja buchla v jednej miestnosti hlavu o strop, musel byť naozaj nízko.

DSCF2311P1180951P1180960

Ďalej nás autobus odviezol do Brightonu. Všetci sme boli nešťastní, že sme tam mohli stráviť asi len dve hodiny. Nakúpili sme si veľa jedla, knihy, nejakým záhadným spôsobom zablúdili v Boots.

400406DSCF2348P1180971

Odviezli nás do Worthingu, kde sme boli ubytovaní, a tam sme strávili nejaký čas na pláži. Jeden pár topánok nejakým spôsobom skončil vo vode a tak sme sa zabávali na dramatickej naháňačke dvoch chalanov, z ktorých jeden ostal bosý.

DSCF2355428

Posledný večer u našej host mother sme dostali cestoviny, pobalili sa a mali by sme ísť spať skôr, lebo ráno nás čaká cesta to da London !

Comments

  1. Na tych lodiach by som stravil dost casu :-)
    Maju to ti Briti super, ... zit na velkom ostrove, so stovkami kilometrami pobrezia. Niekedy by som menil.

    ReplyDelete
  2. Tie lode vyzerajú fakt super! Ako z filmu :D

    CAROLINE

    ReplyDelete
  3. Super fotky, ale už sa teším na post z Landona :D

    ReplyDelete
  4. skoda ze si nestretla Zoellu chcela by som vediet aka je nazivo :)

    Pozyvam na velku letnu GIVEAWAY, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!