VYPNI (SA) a fotostřípky zo Silvestra


" A nice way to say that you're doing many different things at the same time. And since no one can divide by 0, that means you're doing many different things half-assed. " - urban dictionary reference
Podľa skromnej urban dictionary definície je multitasking to, čo ste si mohli práve prečítať. Podľa môjho skromného úsudku je multitasking niečo, čo mi ide veľmi dobre a mala by som sa to odnaučiť. Nie darmo sa hovorí, že ženy vedia robiť dve / osem / tristošesť vecí naraz. Je to tak. Len občas to nie je na chválenie sa, ale skôr na škodu. Na ich škodu. 
DSC_3907
A takýto multitasking je tak na dve veci . 1) na to, že ani jednu vec neurobíte poriadne . 2) zaberie to oveľa viac času. A tak som sa celé prázdniny snažila "vypnúť". Niekoľko dní bez mobilu a internetu, trávila som čas len sama so sebou a knihou, s kamarátmi sme sa rozprávali nad chai latté (miesto neprítomného zízania do mobilu) a poriadne som si oddýchla. Preto som aj menej blogovala, lebo, úprimne, nebolo veľmi o čom. Aj keď si nechcem kaziť nedeľu, späť do reality, musím sa dnes povenovať aj nejakým tým školským veciam a verím, že tento rok sa bude niesť v podobnom duchu ako posledné týždne. 
Silvester
Je toho veľa, o čom by som chcela napísať. Neviem, či sa mi to podarí tento týždeň alebo až ten ďalší. Lebo, povedzme si tak ozajstne, v škole sa nám tento týždeň pokoj nechystajú dať, že ako super ste to tento polrok zvládli, zaslúžite si chvíľu voľna. Nevadí, nejako som to prekusla. Ale prečítala som cez prázdniny super knihy, teraz čítam super knihu a mám pre vás aj výletnícke tipy, ktoré (aspoň si myslím) máte dosť radi :D Takže, keď mi ten čas zvýši, povenujem sa aj blogu. Zatiaľ vám želám pekný zvyšok nedele a ľahký pondelok :) au revoir . 

Comments

  1. dobre si spravila, že si si poriadne oddýchla ;) a za vypnutie mobilu a internetu ťa obdivujem, to keby si viacero ľudí uvedomilo, že sa dá žiť aj takto, bolo by to naozaj super. :)

    Na blogu práve prebieha kozmetická giveaway, tak neváhajte! ;)
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. Vypnúť je krásne, bohužiaľ to ja osobne nedokážem, vždy mám v hlave príliš veľa myšlienok, od ktorých sa neviem nejakým spôsobom odpútať. A fotky ti vyšli super, sa mi páči, že sú iné.:)

    ReplyDelete
  3. oh right, veď načo pár dní voľna, ešte sme ani neskončili prvý polrok a už máme naplánované písomky na ten druhý. to je také typické :D

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!