“Tomorrow is a new day with no mistakes in it... Yet.”  Anne of  Green Gables

DSC_3449

Tento týždeň sa zdá byť nekonečný. bodka. Vlečie sa a vlečie, i napriek tomu, že sme v utorok ostali doma vďaka panne Márii  pánom, ktorí prišli s výmyslom štátneho sviatku. Dnešok v škole bol snáď ešte nekonečnejší, ale i tak ma tieto dni obohatili o niekoľko nových poznatkov.

  • číslo 1. nie som milovníčka prírodovedných predmetov. Už dávnom viem, že fyzika, chémia alebo biológia nepatria medzi mojich favoritov, no dnešný deň ma v tom ešte viacnásobne utvrdil. Po kombinácii matika, fyzika, geografia a chémia, sa cítim jemne vyfľusnutá a stále nechcem uveriť tomu, že ma to čaká každý týždeň po celý rok. Ale, pravda, sú aj oveľa horšie veci, takže sa s tým len naučím žiť ← toto je pravdepodobne len prvotná reakcia.
  • číslo 2. oplatí sa bežať na skorší autobus, ak je klimatizovaný (zdroj: 32°C v septembri),
  • číslo 3. ako sa hovorí, do tretice všetko dobré (alebo aby to tu nebolo akési pesimistické). Mám rada (nezbožňujem, len mám rada. zatiaľ!) prechádzky a turistiku. Keď už bol ten deň voľna, rozhodli sme sa ho využiť a stráviť pár hodín vonku. Avšak i napriek môjmu, už pozitívnemu, vzťahu k prechádzkam, nenávidím, a to ozaj nenávidím, keď nepoznám cieľ nášho, nazvime to, putovania. Bývam z toho dosť nesvoja, pretože som taká viac zorganizovaná osoba a vždy potrebujem vedieť, ako dlho pôjdeme, kam nakoniec prídeme a tak ďalej. Veľmi sa mi táto vlastnosť nepáči, ale zatiaľ som nenašla spôsob, ako ju zmeniť.

Tieto fotky sú práve z toho jedného voľného dňa a 14 kilometrovej prechádzky po, žiaľ, asfaltovej ceste. Nemôžem tvrdiť, že som fotkami perfektne spokojná (ani po mini úpravách). Bolo naozaj zvláštne svetlo a niektoré som sa snažila odfotiť prvý krát bez automatiky.

DSC_3446DSC_3471DSC_3460DSC_3424

A aký ste mali týždeň vy? :)

Comments

  1. To ste isli okolo nadrze, potom toho lomu a az na Maly Slavin?

    ReplyDelete
  2. asi mi ešte pár dní zaberie, kým poprechádzam celý tvoj blog od začiatku do konca, no ja si ten čas nájdem.
    honestly, ja tiež neznášam prirodovedné predmety, aspoň teda odvtedy čo som nastúpila na strednú. (ofc, nemala som ich rada aj na základnej, no aspoň mi zo 100 percent z matematiky napokon nevyšlo niečo pod 60. zlatá pani učiteľka). ten rozvrh ti nezávidím, no ani ja sa, kristepane, nemám veľmi čím chváliť...
    ((btw ďakujem za krásny koment k článku, toto ma vždy najviac poteší, )) :)

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!