Summer wishlist.

Koniec školského roka. Leto. Čas na veci, čo ma bavia. A k nim patrí aj blog. Možno už hovorím tisíci raz, že sa blogu začnem venovať a myslím to naozaj vážne, ale teraz to tak naozaj myslím (áno, aj toto tu už tuším niekedy bolo). Mám veľa nových nápadov a hlavne chuť blogovať. Dúfam, že to nie je len taký prvotný ošiaľ :D Dnes začínam len tak zľahka, so summer wishlist-om. Včera som takmer celý deň strávila v nákupných centrách a bola som sklamaná, že v každom obchode majú to isté, len cena sa vždy líši. Najviac ma prekvapilo Mango, v ktorom mali naozaj krásne veci, takže určite tam zavítajte, ak túžite po letných, farebných a jednoduchých veciach.



Summer wishlist 2015.

Tipy: Šaty a jednoduché topy ako tento hľadajte v Mangu. Klobúky a kabelky už dlhšie obdivujem v Reserved. Zamierte na ebay, ak hľadáte šifónovú sukňu.

Ak máte tip, kde by som našla super letné sandále alebo náhrdelníky, určite mi dajte vedieť :)

Comments

  1. pekné vecičky a páčili sa mi tipy na konci článku ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!