23/06

Poznáte ten pocit, že máte úplne vyčerpávajúci deň, udeje sa vám zopár nepríjemností, ale stále sa usmievate a ste vpohode? Nie, tento raz za tým nie je jóga (:D) ani nič špeciálne. Som spokojná, že sa blížia prázdniny a mám čas robiť to, čo chcem a čo ma baví. V sobotu som zvládla pobehať nákupné centrá, upiecť nepečený koláč. V nedeľu som sa kolotočovala, upratala si v skrini a vytriedila nejaké veci. Včera som stihla rozvíjať svoje umelecké ja aka namaľovala som dva stromy, ktoré sa neskôr využili ako kulisy. Bola som cvičiť, zmokla som (prvý letný dážď!) a spadla na prechode. Dnes mám za sebou znova úspešné behanie po obchodoch (už tento mesiac nikdy viac!). Zajtra sa chystám konečne po dlhom čase upiecť macaroons, tak dúfam, že dopadne dobre. :D


každodenné raňajky


najlepšie osie hniezda majú v ikea.


Comments