My first raw vegan cake.

Dnes som sa dala na veľký počin - rozhodla som sa spraviť môj prvý vegánsky raw koláč. Jablkový. Recept nájdete u Dominiky a veľmi sa teším, že som ho objavila. Môj je o dosť nižší, pretože som ho na prvý krát spravila len z polovice surovín. Viackrát som musela s receptom zaimprovizovať, pretože mi chýbal kokosový olej, figy a mixér ma veľmi neposlúchal, ale výsledok je super. Ak hľadáte recept na niečo sladké, ale bez cukru, alebo na energetickú bombu či ste nikdy raw veci doma neskúšali, ale chceli ste, tento koláč je k tomu ako stvorený. Je to veľmi jednoduché (ani vám nezostane veľa špináveho riadu!!) a dokonca ani samotná príprava netrvá dlho. Ako dopadol môj koláč, už vidíte tu. Možno vyzerá, že sa každú chvíľu rozpadne,ale to len tak pôsobí :D

Comments

  1. vyzerá super, si veľmi šikovná :) ja sa kuchynským úkonom radšej vyhýbam, nie je to moja parketa :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem:) mňa to zasa baví, len všetci naokolo nadávajú, aký bordel nechávam okolo seba :D ale toto bolo super easy, lebo vždy sa všetko len nahádzalo do mixéra a spolu rozmixovalo.

      Delete

Post a Comment

thank you for your comments!