HAPPY 2015! + WELCOME BACK TO MY BLOG

Nedávam si na začiatok roka nijaké predsavzatia. Myslím si, že keď chcem niečo zmeniť, nepotrebujem k tomu 1.január. Áno, znelo to ako jedno novodobé cliché, ale je to tak. Ešte pred rokom som mala viac miesta v skrini, menej prečítaných kníh, menej nalyžované a nabehané, v niečom som bola múdrejšia, v inom blbšia (nemala by som tak o sebe hovoriť, ale je to pravda ..) a o pár mesiacov som skončila s blogovaním. Ako si však viacerí z nás 1.1. dávajú nové predsavzatia, chcú zmeniť svoj život, tak aj ja som sa rozhodla, že možno to s tým blogovaním nebude také márne. A som tu! Verím, že aspoň niektorí z vás si na môj blog pamätajú a radi sa sem vrátia! 

Želám vám do nového roka, aby ste boli šťastní, obklopovali sa ľuďmi, ktorí vás majú radi a splnili si niečo, po čom túžite! Nech je tá vaša dva-nula-jedna-päťka krásna ♥

I don't like making resolutions at the beginning of the new year. I think that I don't need the 1st of January to change something in my life. Yes, it might sound like some cliché but it's just like this with me. I had more space in my closet, less books read, less kilometers skied and run, I was wiser but also dumber in some things and I stopped blogging in a few months from that moment. However, as some of us make resolutions at the 1st of January, want to change their lives, I also made a decision about one thing - I believe I could do well with this blog. So here I am and hope some of you remember my blog and will be at least a bit happy to come back here some time!

For this year, I wish you happiness, to be surrounded by people who love you and make something you wish for to become true! Let your twenty-fifteen be amazing ♥

Comments