BEAUTY | Veľká Mixa recenzia

18:45:00

Priznám sa, že keby vidím takýto článok u niekoho na blogu, budem si myslieť, že autora blogera (alebo skôr blogerku) raz poobede čakal na pošte balík plný kozmetických prípravkov od Mixy, aby im spravil na svojom blogu dobrú reklamu. A vy si to isté teraz možno myslíte o mne a tomto článku, ale opak je pravdou. Spolupráce som ešte nenadviazala žiadne a s Mixou už vôbec nie. Všetky výrobky boli kúpené (v snahe nájsť ich za čo najvýhodnejšie ceny, keďže nepatria k tým najlacnejším) v priebehu posledného roka a už sa u nás vystriedalo niekoľko balení. Už toto samo o sebe značí o mojej general spokojnosti s ich výrobkami, no poďte si o nich prečítať niečo viac.

DSC_4950

REGENERAČNÝ PREMASŤUJÚCI KRÉM NA RUKY
Pre mňa je tento krém na ruky najlepší, aký som kedy vyskúšala (a to mi verte, že som ich už vyskúšala naozaj dosť). Trpím často na ekzémy a musím sa vyhýbať všetkým tým voňavým krémom, pretože ma z nich ruky akurát tak štípu. Veľmi dlho som používala obyčajnú vazelínu alebo indulonu, ktoré mi na ruky ako-tak vyhovovali. Potom som objavila tento krém a neviem si ho vynachváliť! Ruky mám po ňom naozaj hebké, ekzém sa mi nezhorší a stojí okolo 2-3€. Vyskúšala som už aj intenzívne vyživujúci krém, no tento mi sadol viac. 

DSC_4965

VÝŽIVNÝ KRÉM NA TVÁR EXTREME NUTRITION
Tento krém používa moja mama a je s ním tak priemerne spokojná. Ako sama povedala, nevie nakoľko dôveryhodná vzorka je, keďže jej tvár znesie nie len tak hocijaký krém. Vyhovuje jej, aký je ľahký, no pokožka pod očami ju po použití vždy začne svrbieť. Tak som ho vyskúšala párkrát aj ja a môžem potvrdiť, že moja tvár po použití bola naozaj jemná a hydratovaná.

24H VYŽIVUJÚCI KRÉM PROTI VYSUŠOVANIU PLETI
Keď ma raz kozmetička upozornila na to, že svoju pleť dosť zanedbávam a mala by som si pravidelne krémovať tvár, pretože sa mi začínajú tvoriť lišaje, bežala som do drogérie a investovala do tohto krému. A odvtedy ho používam naozaj pravidelne a vyhovuje mi na ňom všetko okrem malého balenia. Na jeseň a zimu bol ideálny, pleť som nemala vôbec suchú a až teraz ako sa oteplilo už musím siahnuť po nejakom inom. No veľmi príjemne vonia (aspoň mne), nezanecháva na tvári lepkavý povlak a je naozaj ideálny pre suchú pleť.

DSC_4968

JEMNÝ ČISTIACI PENOVÝ GÉL
Tento gél mám ešte asi len mesiac, no zatiaľ som s ním spokojná. Priznám sa, že gél na obrázku vpravo mi vyhovoval viac, no ani k tomuto nemám nejaké extra výhrady. Pleť pekne vyčistí a hydratuje.

ČISTIACI PLEŤOVÝ GÉL BEZ OBSAHU MYDLA
Tento gél som si kúpila takisto po sprdnutí kozmetičkou, keďže dovtedy som si myslela, že čistiť si tvár len pleťovou vodou je postačujúce. Veľmi pekne čistí upchaté póry a zmierňuje začervenanie tváre. Jedinou nevýhodou je to, že tvár je po vyčistení dosť suchá. Avšak v kombinácii s krémom mi to nevadilo.

pics

A čo vy? Používate/používali ste niekedy Mixu

You Might Also Like

2 comments from you ♥

  1. Mixa znacka je na trhu uz od roku 1924, .. ked ju vymyslel francuzsky lekarnik Dr. Roger.
    https://tessatest.de/tu-deiner-haut-was-gutes-mit-mixa-kosmetik/

    ReplyDelete
  2. Ten krém (první zmíněný) mám a taky z něj nemůžu a doporučily mo ho kamarádky, které jsou z něj taky nadšené. Možná zkusím i ten pleťový krém.

    ReplyDelete

thank you for your comments!