HELLO APRIL

14:31:00

Vonku je prenádherne a ja miesto toho, aby som naberala energiu zo slniečka, sedím doma. Mala som rôzne plány na víkend: ísť behať, ísť na menší výlet a na prechádzku so psom. No moje nohy to asi chceli inak a preto ma od piatku jedna bolí a každý jeden krok je nepríjemý. A akousi náhodou nám kríva aj psík, takže žiadne slnečné prechádzky sa nekonajú. Ani nestíham sledovať, ako rýchlo sa strieda mesiac za mesiacom. Pred chvíľou som vkladala veľké nádeje do nového roka a zrazu je apríl?! No tento rok je zatiaľ veľmi fajn a navyše sa teším, že už tu máme teplejšie dni. A zmrzlinu.

weekinpictures22

Včera sme mali s ocinom poobedie plné spoločenských hier (ja skôr poobedie plné spoločenských prehier). Vonku sa to poriadne rozkvitlo, čo som ako alergik najviac pocítila minulý víkend. Odkedy som si kúpila nové topánky na behanie (konečne!), dodalo mi to motiváciu už niekoľkokrát vybehnúť. Ide to pomaly, nepodávam nijaké heroické výkony, no ten pocit je skvelý po akomkoľvek dlhom behu. Prvý raz som dala prednosť Nike teniskám pred adidas-mi a zatiaľ som naozaj spokojná.

weekinpictures23

Po veľmi dlhom čase som zablúdila aj do kníhkupectva (samozrejme, že som si nič nekúpila, pretože mám doma asi 10 neprečítaných kníh na poličke), no Funny Girl ma celkom zvádzala a toto vydanie Anny Kareniny ma úplne dostalo! Čo čítate vy?

weekinpictures2

V piatok sme išli na obed do BeAbout, kde majú výborné jedlo a veľmi milú obsluhu. Ak to budete mať niekedy po ceste, všetkými dvadsiatimi odporúčam!

You Might Also Like

6 comments from you ♥

  1. BeAbout je super :) ale už tam často nechodíme :) a zo zmrzliny sa teším aj ja :) rovnako ako zo skvelého počasia :)
    MakeUpByVeo

    ReplyDelete
  2. Já momentálně čtu Sirénu od Kiery Cass. A taky jsem byla celkem smutná, že jsem nešla ven, bylo tak nádherně a já kvůli nemoci ležela doma v posteli. Skvělý článek. :)

    BY CHANEL

    ReplyDelete
  3. To ma mrzí, že si si víkend nevychutnala, tak ako si chcela. Snáď sa tebe aj tvojmu psíkovi zdravotný stav, čo najrýchlejšie zlepší! A opäť raz nerozumiem, že všade sú už rozkvitnuté stromy, len u nás nie..prečo? :(

    LILY OF THE VALLEY

    ReplyDelete
  4. Ca 100.000 rozkvitnutych marhul v desiatkach ovocnych sadov je momentalne vidiet vo Wachau; http://www.donau.com/de/wachau-nibelungengau-kremstal/essen-trinken/reich-gedeckte-tische/marille-spargel-co/die-wachauer-marille/

    "Prehry", ... som sa sam cudoval, napriek "OOÓÔ".

    ReplyDelete
  5. Dufam, ze ta nohy prestanu coskoro boliet, inak to vydanie Anny Kareniny je naozaj uzasne :). Ja sice momentalne necitam nic a ani nic nestiham, ale rada by som nieco, naposledy som precitala Mengeleho dievca a je to naozaj velmi silna kniha, odporucam (sice aj smutna).
    LIFE IN PICTURES BY LU

    ReplyDelete
  6. Pobavilo mě "spoločenských prehier" :D:D ... Užívej si ať už doma nebo venku, však je to jenom na nás, jak si zpestříme den. :)

    ReplyDelete

thank you for your comments!