WEEK IN PICTURES | Jarné upratovanie

14:00:00

Niekedy je ťažké sa celý deň usmievať, nepozastavovať sa nad (s prepáčením) sprostými komentármi niektorých ľudí na internetových diskusiách, alebo sa ráno obliecť tak, aby vám nebolo zima a poobede zasa príliš teplo. Tento týždeň bol plný nových vecí a zbavovania sa tých starých.

weekinpictures11

Pilne nacvičujem na nadchádzajúci koncert (na ktorom možno ani nakoniec hrať nebudem). Znova som si kúpila ružové tenisky. Chcela som si tento rok kúpiť nejaké čierne, ale akosi to u mňa vyhrali znova farby. Síce sa nie ku všetkému hodia, ale zatiaľ ma bavia. V Peeku sa mi podarilo veľmi výhodne nakúpiť, v čo som ani len trocha nedúfala. Takže mám novú parku a ďalšie, asi osemnáste pásikavé tričko v poradí.

weekinpictures12

Konečne aj nám na záhrade rozkvitli narcisy a snežienky. Cestou domov si fotím stromy a oblohu a v piatok sme si kúpili prvú zmrzlinu tento rok. Huráá!

weekinpictures1

No a včera som strávila pár hodín učením a ešte viac času upratovaním izby, vytrieďovaním starého oblečenia a utieraním prachu. Mám teda za vrece oblečenia, ktoré chcem niekam/niekomu darovať. Máte nejaké tipy? A dnes ráno som upiekla bábovku, len som bola lenivá vymasťovať a umývať bábovkovú formu, takže je z toho niečo takéto. Je to naozaj basic recept a pritom je tak chutná.

dúfam, že ste mali krásny víkend!

You Might Also Like

5 comments from you ♥

  1. Také jsem tento víkend (opět) třídila oblečení, mám pocit, že to je úplně nekonečný proces, pořád ho mám strašnou spoustu.. :D

    Another Dominika

    ReplyDelete
  2. Babovka bola / je super!

    ReplyDelete
  3. Mám rada tieto "week in pictures" články. Je to taká príjemná spomienka na posledné dni :)

    IVANNA/IVANXNA.BLOGSPOT.SK

    ReplyDelete
  4. Dětské domovy / azylové domovy? :)

    ReplyDelete
  5. Jaro se pěkně probouzí, nerada to přiznávám, ale hodně mi to slunko zlepšilo náladu ... a nebo odevzdaná bakalářka, těžko říct. :D Každopádně moc děkuju za tvůj komentář, hrozně moc mě potěšil!! ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete

thank you for your comments!