NOVÝ DESIGN A NOVÉ POSTREHY

by - 18:36:00

WP_20170313_14_45_19_Pro

Je sranda, ako mám zrazu voľnejšie víkendy (alebo sa mi to len zdá a odmietam sa venovať školským veciam). Alebo ako ráno chodím za svetla na autobus a večer zapadá slnko až o šiestej. Pôvodne som článok ani nechcela písať, pretože nemám nijaké zaujímavé fotky, ale chcela som sa vám ozvať, pretože mám nejaké nové postrehy z posledných týždňov. 

1. So slnečným počasím je všetko krajšie a ľahšie. Poznáte ten pocit, keď sa vám niečo nedarí a k tomu vám určite nepridá zamračené šedé počasie. Ale to krásne slnečné skoro-jarné počasie je už samo o sebe spása!

2. Nakupovanie ma nebaví a najväčší bordel majú v Zare. Včera som sa po straaašne dlhej dobe vybrala do nákupného centra s cieľom nakúpiť si nejaké to oblečenie. Pri všetkej snahe to skončilo pri dvoch pároch tenisiek (jedny na behanie a jedny len tak na nosenie), podprsenke, rifliach a gumičkách do vlasov. Najviac ma sklamala Zara, v ktorej bol bordel zo všetkých bordelov najväčší. Úprimne ľutujem tých zamestnancov. To by snáď tých ľudí zabilo, keby tie veci vyniesli aspoň z kabínky von?

3. Zvládnem odbehnúť 2 kilometre. Nie je to nijaký heroický výkon, ale na to, aké bolo dnes ráno nevľúdne počasie a že som išla behať prvý raz po asi polroku, som s tým dosť spokojná.

4. Mám čas na čítanie. A aj chuť na čítanie. V januári ani vo februári som neprečítala ani len jednu knihu, no tento marec mesiac knihy to asi zachráni. Prečítala som už povinne do školy Of Mice and Men, nepovinne Harry Potter and the Cursed Child a momentálne čítam román, odohrávajúci sa na pozadí WWII Tatiana and Alexander. A už dlho ma to čítanie takto nebavilo.

5. Máme nový design. Prišlo to dnes veľmi spontánne - skúsiť prerobiť design blogu. Prvý raz v živote som zablúdila do temných vôd templatov a html a css kódov a snažila sa tomuto blogu dodať ako-taký modernejší, minimalistický a menej taký  basic blogger vzhľad. Stále je čo zlepšovať, ale momentálne som spokojná a už sa mi nechce za tým notebook stráviť ani len ďalšiu minútu navyše.

no a ako sa darí vám? ♥ dúfam, že budete mať krásny týždeň!

You May Also Like

4 comments from you ♥

thank you for your comments!