FASHION | Čo si prosím mať vo svojom šatníku - jar 2017

20:34:00

Tak jar je oficiálne tu. Cítiť to vo vzduchu. A to doslova. Opýtajte sa alergika. Vidieť to na holých členkoch a vypasovaných krátkych bundičkách či trenčkotoch. Ľudia sa rozbicyklovali, rozbehali a lížu zmrzlinu. V autobuse sa poobede nedá dýchať a ráno mi je zasa poriadne chladno. A keďže sa mení ročné obdobie, môj šatník narieka starobou (aspoň väčšina oblečenia v ňom), rozhodla som sa, že ho aspoň troška oživím. Čo už sa mi podarilo z týchto vecí nakúpiť a čo nie si môžete prečítať ďalej.

spring 2017


bledomodré rifle. Obľubujem najviac čierne nohavice, tmavé rifle a ešte raz čierne nohavice. Ale v poslednom čase som sa nejako naučila mať rada aj rifle. A po veľa veľa rokoch som konečne zainvestovala aj do takýchto bledých. A je to fajn zmena.

mikina. Veľmi dlho som bola odporcom mikín. Obliecť si nejakú na prechádzku so psom? Fajn. Ale do školy? Nie, nie. No teraz by som chodila v mikine takmer každý deň. Keďže všetky (obidve), ktoré mám, sú čierne, chcela by som byť hrdou majiteľkou aj nejakej farebnej. Či už bledoružovej, šedej alebo bordovej. Nejaké tipy, kde nájsť nejakú v dobrom pomere kvalita/cena?

roláky. Na roláky by som skladala ódy. No ale vážne! Asi najnenávidenejší kus odevu z môjho detstva a teraz, keby ich toľko mám, nosím ich takmer každý deň.

tenšia bunda/parka. Tú som ulovila dnes! Zlacnenú zo 60 na 25, podobnú tejto. A ešte aj s odopínateľnou kapucňou. Taký úspešný nákup som ani len neočakávala.

oxfordky. Túto sezónu si dávam cieľ nájsť nejaké pohodlné oxfordky. Mám taký pocit, že to bude misia s neúspešným koncom, ale aspoň sa o to pokúsim.

jednoduché tričká a topy. Pásiky som si takisto dnes kúpila (už ani nerátam koľké v poradí, ehm). A momentálne dávam prednosť veľmi jednoduchým ako tričkám, tak aj topom.

wrap suknica. Milujem sukne a šaty (a holé nohy, lebo silonky nepekne hryzú). Len na tie, ktoré by ma hneď na prvý pohľad zaujali, nemám v obchodoch práve šťastie. Tým pádom nechávam na náhodu, či ma niekedy nejaká zvábi a poputuje so mnou k pokladni. No na nejakú tú wrap sukňu budem predsa len striehnuť. (Ako sa jej inak odborne povie? Našla som všetko od "wrap-up, wrap around až po obyčajné wrap").

ruksak. Tento obrázok je naozaj len ilustračný, pretože sama neviem, aký ruksak by som rada s hrdosťou nosila na svojom chrbte. Len ten môj už dožíva a za posledný rok som si na nosenie ruksaku (alebo aj vakov) naozaj zvykla a je to pre mňa najpohodlnejšie a najpraktickejšie.

- No a čo vy a vaše želania týkajúce sa oblečenia? Máte nejakých obľúbencov tu u mňa? Alebo nejaký kúsok, na ktorého nosenie sa neviete na jar dočkať?

majte sa prenádherne!

You Might Also Like

6 comments from you ♥

  1. Super článek, rozhodně se inspiruji :)

    -A- from thatismylifeandblog.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Stare veci by si mohla nafotit a podarovat.

    ReplyDelete
  3. Moc pěkné kousky, já si taky jako neumím představit bez tenčí parky :)

    SmileThess

    ReplyDelete
  4. Presne taký istý postoj mám ku mikinám aj ja! A síce sa mi páčia na ostatných, stále si ich nedokážem predstaviť na mne a ísť v nich len tak do školy :D Jednu spešl však mám vyhliadnutú, tak s takou nebudem mať dúfam problém. A inak tie oxfordky aj ten top sú krásne♥

    LILY OF THE VALLEY

    ReplyDelete
  5. Skvelý výber. Páčia sa mi tie farby (najmä slaboružová, haha). :)
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  6. Moc pěkný výběr.
    Roláky miluju, ale bohužel vlastním jen jeden.
    Blog na zabití

    ReplyDelete

thank you for your comments!