HAPPY DAYS

by - 13:09:00

Žijem. Dýcham. Píšem. A všetko je fajn. Aj keď ma bolí chrbát a stále nemám lyžiarske nohavice. No treba sa predsa sústrediť na tie pozitívne veci, čo sa mi vlastne v poslednom období aj darí (rozumej posledný týždeň). Dlho som na blog kašľala a nejdem vám sľubovať, ako tu teraz budem aktívne písať, pretože zajtra odchádzam na lyžovačku a chcela by som ju stráviť offline

Posledné týždne boli ako na hojdačke. Jeden deň skvelý, ďalší tak nejako dosť hrozný. Nemala som čas takmer na nič, len zo dňa na deň sa snažila naučiť na všetky písomky, napísať všetky eseje. Medzitým som sa snažila cvičiť a zistila som, že cvičím asi prvý raz v živote pre to, ako veľmi ma to baví a dobíja energiou a nie preto, aby som hentam schudla, hentam spevnila. Začala som jesť menej sacharidov (naozaj len menej, samozrejme, že telo ich v určitom množstve podľa mňa potrebuje!) a cítim sa konečne ľahšie a spokojnejšie. Zajtra teda odchádzame po asi dvoch rokoch lyžovať, na čo sa neskutočne teším! Verím, že si užijeme dosť slniečka a poriadne si oddýchneme.

Tu je zopár fotiek z posledného mesiaca, ktoré som pofotila mobilom a nabudúce snáď pridám nejaký zaujímavejší článok z hôr! majte sa krásne!!

february2

konečne slniečko / ešte poriadne zimné prechádzky

february

uháčkovala som / rozprávkové rána

february1

nájazdy na osie hniezda v ikea / učíme sa dejepis. veľa dejepisu.

You May Also Like

2 comments from you ♥

  1. Úplne rozumiem tvojmu rozpoloženiu, som na tom úplne rovnako. Už iba verím, že jar príde čoskoro a donesie so sebou veľa slnka a pozitívnych vecí. Uži si lyžovačku! :)

    ReplyDelete
  2. Ja napríklad ičím preto, že ma to baví,ok a aj preto, že chceem vidieť výlesdoka chcem pre seba niečo robiť. Psychicky aj fyzicky :D asi tak jedno z druhým :D. Čo sa týka sacharidov, priala by som si aby som sa ich vedela zrieknuť :D ale väčšina naozaj ptorebná pre telo sa inak nachádza aj tak v potravinách ktoré bežne papáš, ovocie a tak:)
    Snád si si užila lyžovačku a strávila u offline, je to super vec občas proste odísť a vypnúť. Ja som jeden mesiac netrábvila čas na internete vôbec, iba som občas postla fotku na insta. Clovek si tak uvedomí, že niekedy cez ten internet dokáže riešiť straašne prkotiny a zbytočne rozoberať nejaké momentálne výkyvy nálad namiesto toho aby ich nechal len prehrmieť. A viac človek vníma svet okolo seba si myslím.

    ReplyDelete

thank you for your comments!