CHRISTMAS AND BIRTHDAY HAUL

13:15:00

S prvým týždňom nového roka som dosť spokojná. Až ma to samu prekvapuje. Navyše už som cvičila tri dni po sebe, čo sa možno začína troška podobať na pravidelne (ha ha, takých tu už bolo). No poviem vám, že tá hodina cvičenia denne vám zaručí celkom dobrú náladu, menej boľavý chrbát (iba pokiaľ ho necvičíte, samozrejme) a imobilný zvyšok tela nasledujúci deň/dni. Dnes mám pre vás oneskorene ukážku darčekov, ktoré som dostala na narodeniny a pod stromček. Niektoré som si vyberala sama, iné ma naozaj veľmi milo prekvapili a naozaj všetkým ďakujem!

DSC_4929

pískacie tričko je skvelý výmysel, aj keď som započula, že niektoré deti ich odmietajú nosiť, pretože každý si chce písknuť. Ja a pásiky, to je moje, takže mi ani to neustále pískanie nebude vadiť. Tento koncept je podľa mňa veľmi veľmi zaujímavý, no je pravda, že troška drahý. Niekedy, keď budem mať viac času by som si chcela nejaké skúsiť vyrobiť aj sama doma. moja najobľúbenejšia vôňa je Coco Mademoiselle a som prešťastná, že ju mám. Takisto hodinky, na ktoré som si konečne po dvoch týždňoch nosenia zvykla a viem z nich vyčítať aj čas (teda, väčšinou, ehm.).

nejaká tá kozmetika by nemohla pod vianočným stromom predsa chýbať. Dostala som dve levanduľové mydlá, ktoré som zabudla odfotiť, najobľúbenejšie telové mlieko fenjal (to je tak krásne, keď ľudia poznajú vaše fejvrit veci a úplne vás nimi prekvapia), krém na ruky a typickú Nivea kolekciu.

tí, čo ma poznajú, dobre vedia, že som nadmerný konzument čaju a prejavilo sa to aj v darčekových taštičkách.

a z oblečenia toho bolo poskromne - vianočné pyžamo a čiapka.

Christmas haul

moje prosby o farebné ponožky boli vyslyšané a dostala som hneď dva super páry. Takisto aj zvýrazňovače a farebné perá, aby sa mi asi vnieslo trocha radosti do života.

DSC_4915

last but certainly not least - album Dýchajúce obrazy od skupiny Billy Barman od môjho dear one. A čo je viac, cdčko ku mne prišlo aj s podpisom! Leuchtturm zápisník si určite bude perfektne nažívať v harmónii so všetkými tými fixkami. 

na knižky bol Ježiško tento rok chudobný (chvalabohu, ešte som neprečítala ani tie, čo som si kúpila na jar v Anglicku). Dostala som moju prvú knihu od Stephena Kinga. A tá druhá o pečení bol ako taký žart, reakcia na to, aby som vypekala aj niečo normálne a nielen tie všetky zdravé výmysly z internetu.

Christmas haul1

Chcela by som sa blogu začať viac venovať (ak mi to dostatok voľného času dovolí). Takisto rozmýšľam o kúpe nového foťáku, prípadne nejakého dobrého objektívu na zrkadlovku. Máte nejaké odporúčania? Rovnako by ma zaujímalo, čoho by ste chceli u mňa na blogu vidieť viac, čo vás baví/zaujíma. majte sa krásne! a užite si predĺžený víkend. ♥ 

You Might Also Like

4 comments from you ♥

  1. I love the first photo in the first collage! The t-shirt, Chanel perfume, watches.. :)

    Enter our giveaway and win Aussie dry shampoo! :)
    GIVEAWAY - Aussie!

    ReplyDelete
  2. Krásne nákupy a ten vianočný čaj úplne milujem ! :)

    ReplyDelete
  3. dostala si skvelééé veci! ani neviem, čo sa mi páči najviac :) čaje sú na Vianoce geniálna vec - keď nie sú čaje (a ponožky, ktoré u mňa tento rok neboli!), život je stratený :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
  4. krásne darčeky :) ja by som ti odporúčila Nikon D3300 :) mám ho pár mesiacov a na to aký je celkom lacný, robí skvelé fotky...možno časom bude treba lepší objektív :)
    MakeUpByVeo

    ReplyDelete

thank you for your comments!