YEAR TWENTY-SIXTEEN

23:34:00

Koniec roka. Delobuchy počuť naokolo asi týždeň, v meste to strieľa už od šiestej i napriek zákazu a pes pre istotu od strachu ani z búdy nevyšiel. Doma sme zemiakový šalát a rezne vymenili za bravčové na prírodno a zemiakovú kašu a dojedáme vianočné oblátky a trubičky. Každý rok si hovorím, že ten ďalší Silvester oslávim niekde mimo obývačky (a niekde ďalej ako na dvore pri upokojovaní pesa). No aj tak je najlepšie doma, pri televízore, čaji a tento rok háčkovaní (znie to tak senilne, ale je mi fajn). Avšak dlho som sa tak netešila na koniec roka ako teraz. Začať odznova s čistým štítom. Aj keď je to cliché nad cliché, nikdy som nepotrebovala aspoň takúto mentálnu barličku ako zmenu čísla v kalendári, o ktorú sa oprieť a spraviť zo seba lepšieho človeka.

Tento rok však nebol zlý. Práve naopak - ako si môžete overiť v tomto článku. Bol to rok plný zmien, v súkromnom aj školskom živote. Bol preplnený cestovaním na nádherné miesta. Bol ťažký, no most of the time veľmi radostný. Vytrvalo som v lete behávala pravidelne viac ako dva týždne a prvý polrok som sa cvičenia yogy držala. No poďte sa radšej pozrieť na nejaké tie best of 2016 !!

intro

Hneď na jar som sa nostalgicky vrátila na pár dní späť do Anglicka a neskôr aj do môjho milovaného Paríža. Aj napriek pár nociam v autobuse, boľavému chrbtu a kŕčom v nohách to stálo za to! Na jar som nachodila kilometre po Bratislave, zjedla trilión kokosových koláčov, troška viac hamburgerov a pizze, vypila hektolitre zeleného čaju s mangom. Tieto všetky aktivity sa preniesli aj do letných mesiacov, len čaj nahradila voda a hamburgery zmrzlina.

FOTKY 2016

Najlepšia dovolenka roka bola na tisíc percent na Madeire. Tento malinký portugalský ostrov som už tu na blogu tooooľko v lete vychválila, že to už asi nie je potrebné, všetci dobre viete, ako tam bolo super a ako by som sa tam znova vrátila (hlavne pre jeho klímu a pre to, že tam nie sú pavúky ani iný nebezpečný hmyz). No áno, bolo tam prenádherne!

FOTKY 20162

Niekde medzi hraním Pokemon GO, prežívaním tých neskutočných horúčav a dovolenkovaním, sa našlo niekoľko dní, kedy sme pobehali rôzne kúty Slovenska, ale aj kúsok Maďarska a Rakúska. Po dlhom čase som si zabehla na nejakom behu a aspoň z väčšiny sa mi podarilo vyhýbať všetkým processed foods a cukrom.

FOTKY 20163

Poslednou dovolenkou bolo Chorvátsko, kam sa mi spočiatku vážne že nechcelo. Osem hodín autom? To čo má byť prosím vás? Ale nakoniec tam bolo výborne, poriadne sme si oddýchli a ja som sa naučila milovať more a ležavé dovolenky (teda, to behanie a kajakovanie sa, asi neboli až tak ležavé).

RABAC, HRVATSKA REPUBLIKA

And last but not least, vyšla som na veľa pre mňa neznámych a nových kopcov a tvárila sa ako veľká a skúsená turistka! Haha.

FOTKY 20161

Želám vám do nového roka všetko len to najlepšie a najkrajšie, hlavne veľa zdravia (lebo to je podľa mňa najdôležitejšie), šťastia, lásky, prenádherných zážitkov, pevnej vôle, menej stresu a povinností. Nech je rok 2017 ešte lepší ako bolo tento!! ♥♥♥

You Might Also Like

8 comments from you ♥

  1. Nič si z toho nerob, aj ja trávim Silvester doma na gauči, a úprimne ani si ho neviem predstaviť lepší. Síce by to bolo určite super aj niekde s partiou, no byť obklopený rodinou, aspoň tou mojou, nie je vôbec žiadna nuda.:D A s tou zmenou ti úplne rozumiem, ako vravíš je to cliché, no aj mne to psychicky pomohlo.

    Počas roka si toho stihla naozaj dosť, minimálne si precestovala veľa miest a ešte k tomu krásnych. Tú dovolenku v Portugalsku ti závidím, už ako som komentovala pri príspevkoch z nej, no Anglicko a Paríž museli byť tiež super.:) No a s tým behom ťa nekonečne obdivujem, mala by som začať aj ja. Prajem ti krásnu 2017nástku!♥

    ReplyDelete
  2. ježíš, tie fotky sú brutálne krásne♥ Prajem ti krásny rok 2017!

    Srdečne ťa a tvoje čitateľky pozývam na giveaway na mojom blogu♥

    ReplyDelete
  3. Měla jsi krásný rok! Tak ať je tenhle nový rok minimálně stejně tak podařený :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
  4. máš nos na krásne miesta, každý jeden výlet musel byť parádny ;) najviac ma však očarila Madeira, tam by som sa rozhodne raz chcela pozrieť aj ja :) mám inak pocit, že my by sme si skvele rozumeli, lebo ani nevieš, ako veľmi rozumiem tvojej spokojnosti so Silvestrom doma - ja som na tom bola tento rok podobne a nemenila by som na tom nič!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
  5. Veľmi krásne fotky! veľmi krásne miesta! :)) dúfam, že si rovnako užiješ aj rok 2017!
    Ivana xx

    ReplyDelete
  6. Si toho v roku 2016 precestovala viac ako ja sam :-)
    No ale ved tak tomu aj ma byt! :-)

    ReplyDelete

thank you for your comments!