ULTIMATE CHRISTMAS GUIDE

17:15:00

A ako rýchlo je po Vianociach. A tento rok ubehli tie sviatky extrémne rýchlo. Stále si hovorím, že veď mám ešte viac ako týždeň prázdnin, ale obávam sa, že o týždeň budem nariekať, že som nič nestihla, ako keby tie Vianoce ani len neboli. No keďže Vianoce tu máme každý rok, mám tu pre vás zopár sviatočných/vianočných tipov, ako si užiť takéto obdobie naplno.

Naposledy nahrané1

1. Oddychujte. Veľa. A ešte viac. Niekde medzitým však nezabudnite na svoje nadchádzajúce školské/pracovné povinnosti, lebo vás aj tak neskôr dobehnú a čím skôr s nimi začnete, tým menej nervov budete mať potom (touto múdrou radou by som sa mohla riadiť aj ja).

2. Kupujte darčeky podľa tvaru. Viete ako zle sa balia darčeky nedefinovateľných tvarov?

3. Urobte niečo, na čo sa už dlho odhodlávate. U mňa to tento rok bolo naučiť sa háčkovať. Občas je to upokojujúce, niekedy vám to skazí náladu, keď sa vám nedarí, ale momentálne ma to baví. Alebo poriadne poupratujte, urobte si poriadok v skrini či na stole, zacvičte si, čítajte alebo sa zamotajte do deky a pustite si nejaký dobrý film.

4. Buďte rozumní, nenechajte za vás jesť vaše oči. Určite to poznáte - "dám si jeden koláč - mmm, ten chlebíček vyzerá dobre - teraz by to chcelo zajesť niečím sladkým - uhm, tie linecké tortičky boli božské, ešte jedna naviac ma nezabije - vajcový koňak? ale len za štamprlík - už si nič nedám - teda, počkať, je toto grilážka?!! - Veľa rokov dozadu som pravidelne 25. decembra na obed zapíjala pečenú hus domácim vajcovým koňakom, zajedala ju všetkými možnými koláčmi a nakoniec sa zachraňovala pankreolanom. Verte mi, viem, o čom hovorím.

5. Ak neviete, čo kúpiť ako darček, pýtajte sa! A naozaj. Je oveľa lepšie kúpiť niečo ako menšie prekvapenie s tým, že to danú osobu poteší, ako darovať niekomu ďalšiu zbytočnosť. #truestory

verím, že ste mali krásne sviatky! a ak máte ešte voľno, poriadne si oddýchnite ♥

You Might Also Like

3 comments from you ♥

  1. S tým štvrtým bodom sa úplne stotožňujem a najhoršie je, že keď sa po sviatkoch učím a som nervózna tak vôbec nemám pevnú vôľu. :D

    http://www.thefashiontwiins.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. hovoríš mi priam z duše! balenie neforemných darčekov naozaj neznášam a skutočne VŽDY sa mi pri nich nedarí až natoľko, že mám slzy zlosti na krajíčku :D podľa mňa je paráda, že si sa dala na háčkovanie, v dnešnej dobe je to fakt netradičný koníček a o to jedinečnejší ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete

thank you for your comments!