Friday, 23 December 2016

23. december a predvianočný chaos

Ach, tie posledné týždne boli nekonečné. V škole náročné psychicky, vonku na tých šmykľavých chodníkoch zasa fyzicky. Zatiaľ som na zemi neskončila, no už asi trikrát to bolo na spadnutie. No dožili sme to až do prázdnin. Chcem vám zaželať nádherné a pokojné sviatky, aby ste si poriadne oddýchli, nedohnali to k žlčníkovému záchvatu, strávili čas s vašimi obľúbenými ľuďmi a boli pokojne sentimentálni pri vianočných filmoch s tanierom koláčov!

Ak sa chcete dozvedieť niečo o mojich predvianociach, čítajte ďalej.

Vianoceeprednimi

Pred týždňom sme oslavovali s rodinou moje narodeniny. Ocino mi napiekol tortu, ktorá bola stokrát lepšia ako akákoľvek kupovaná a všetkým za všetko ďakujem!

Stihli sme napiecť (a porozdávať) všetko, čo sme chceli. A možno aj viac. 

Dnes som ozdobila stromček a musím vám povedať, že táto sova nás z neho pozoruje už druhý rok a bol to podľa mňa perfektný výmysel!

Vianoceeprednimi1

Moja zimná uniforma sa takmer vôbec zo dňa na deň nemení. Rovnaké topánky (lebo z nich nemám otlaky a je v nich ako-tak teplo), nohavice s pásikavým vrchom, super príjemný šál a bunda, v ktorej mi prvý rok nie je vonku zima. Je síce asi tak trikrát väčšia ako ja, ale čert to ber, hlavne, že pod ňu zmestím ešte ďalších dvadsaťosem vrstiev.

Všetky darčeky sa mi podarilo nakúpiť a zabaliť v dostatočnom predstihu asi prvý raz v živote. Vážne. Na svojom konte mám momentálne vianočné darčeky už od dvoch kamarátok a od môjho dearest one. Ste úplne superskí! Tento rok vám darčeky určite znova v nejakom poste ukážem, pretože zatiaľ som znova ako minulý rok nedostala nijakú blbosť, ktorú by som mala chuť vyhodiť.

a čo vaše chystačky na Vianoce ?

4 comments:

  1. Krasne fotky, nás chytila všetkých v rodine nejaká chrípka, Tam nestihame moc toho :)

    ReplyDelete
  2. Krasne fotky, nás chytila všetkých v rodine nejaká chrípka, Tam nestihame moc toho :)

    ReplyDelete
  3. super sumár, sova na stromčeku je skvelá ;) krásne Vianoce aj tebe, hlavne sa nechaj poriadne uniesť tou čarovnou atmosférou :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
  4. Sovy som sa najprv az zlakol, ked som ju videl (v reale, nie tuna na fotke), .. v polopritmi.

    ReplyDelete

thank you for every single comment!