Sunday, 27 November 2016

Slniečková Viedeň

Sú to už týždne, čo som sem niečo napísala, no práve tieto posledné týždne boli dosť harsh. Zo všetkých strán sa na mňa sypalo toľko povinností a problémov a práve tento víkend bol takým míľnikom, že je tomu koniec. Aspoň na najbližší týždeň. Minulú nedeľu sme strávili vo Viedni - tak typicky - nejaké to chodenie, horúca čokoláda a praclík na vianočných trhoch, prechádzka po Stephans Dome a troška pátrania po histórii Habsburgovcov v Kapucínskej hrobke, kde je väčšina z nich pochovaných. Tento týždeň bol školsky naozaj vyčerpávajúci, nevedela som sa dočkať víkendu. V piatok sme oslávili kamarátove narodeniny, o jedenástej sa napchávali donutmi, hrali človeče aj videohry a bolo to veľmi fajn! Včera sme zasa boli na muzikáli Titanic, ktorý sa mne neskutočne páčil! Boli ste na ňom niekto? Ja som si tento rok dala za úlohu nakúpiť vianočné darčeky v predstihu, väčšinu mám už teraz naplánovanú a premyslenú, tak dúfam, že to neostane len pri slovách, ale aj skutkoch. majte sa krásne!

DSC_4874

DSC_4873 DSC_4867 DSC_4872 DSC_4866 DSC_4875 DSC_4854 DSC_4856 DSC_4865 DSC_4864

3 comments:

  1. Jeej, Viedeň ľúbim a doposiaľ som ju videla iba sivú, takže táto slniečková verzia sa mi páči omnoho viac!♥ A ešte keď si opísala ten praclík, horúcu čokoládu a trhy, ach hneď by som tam šla.

    Lily of the valley

    ReplyDelete
  2. Ani som netusil, co si vsetko stihla odfotit.
    Kapuzinergruft: http://www.kaisergruft.at/

    ReplyDelete
  3. Krásný zážitek, Vídeň je krásná :

    ReplyDelete

thank you for every single comment!