"Make these days great again" alebo útržky z novembrových dní

20:35:00

Tieto dni by mohli byť konečne lepšie. Všetkým sa nám všetko kazí a radšej sme to s kamarátkami zvalili na to meniace sa počasie (a ranné mrazy. brr). Dnes tu mám len niekoľko náhodných myšlienok z prvých novembrových dní a fotky z malebných Čičmian. Veľmi dlho som sa tam chcela pozrieť, tak ďakujem tým, čo mi to cez prázdniny splnili. Ako vás mám rada!

DSC_4843

- keď vám učiteľ polhodinu pred písomkou povie, že uhol dvoch susedných rovín nemusíme vedieť rátať, to na písomke určite nebude a taký príklad je hneď v druhej úlohe.

- keď si chcete upiecť koláč, pretože tá kokosová múka tam v špajzi leží už od Vianoc, ale času máte poobede biedne málo.

DSC_4838

- keď má váš obľúbený kabát už 7 rokov (to je kvalita, čo?) a vyzerá už celkom (teda vraj riadne) zanedbane, ale vy ho neprestanete nosiť a nedokážete sa ho zbaviť a dať si na seba ráno radšej ten nový.

DSC_4839

- keď na nič nie je čas (a to nechcem znieť nejako veľmi pesimisticky, ale domov chodím daily skoro úplne za tmy a aj keď je tma skoro, času až toľko nie je. na nič.)

DSC_4841

- áno, "Make these days great again" je prevzaté z Trumpovho sloganu, ale nejako tie americké voľby neriešim. celý čas som si myslela, že to takto dopadne, len som nechcela veriť tomu, že by sa to teda naozaj predsa len stalo. nevadí (zatiaľ).

- buďte k sebe láskaví. a neklesnite na level tých, ktorí sú zlí a hnusní, to je ich život. a neklesajte na duchu, aj keď je všetko naprd, zvaľte to na počasie ! 

DSC_4836

You Might Also Like

2 comments from you ♥

  1. Úplně jsem se u jednotlivých zápisků usmívala :) Nádherné fotky! :)


    Another Dominika

    ReplyDelete
  2. Počasie si veľmi vážim na to, aby som všetko naň zvalila :D som milovník asi každého počasia, aké existuje :) Ale inak to s tou písomkou - nám dala písať učiteľka z nemeckého filmu, ktorý sme videli. Ja som akurát chýbala, ked ho pozerali, ale to nevadilo, lebo medzitým na tabuľu písala poznámky z toho filmu - tie som mala odpisané a myslela som si, že na písomke bude práve toto. Ale boli tam z toho asi 2 z 8 úloh, takže super... našťastie to bola fakt malá známka, niečo som aj dobre tiplaa okrem toho to so mnou z nemčiny nie je také zlé. Ale ide o ten princíp no...
    V Čičmanoch som bola v septembri a sú tam fakt krásne domčeky ♥
    DominicaLand

    ReplyDelete

thank you for your comments!