Saturday, 5 November 2016

Hmla

Boli prázdniny, hustá hmla a zima a my sme sa i napriek tomu vybrali na túru. Ja sa priznávam, že fotiť úplne perfektne v takých nie slniečkových podmienkach neviem, ale tie fotky majú podľa mňa tú pravú halloweensku atmosféru (ehm, aj keď halloween nemám rada). Dnes mám toho neskutočne veľa plus sa ešte stále doliečujem z tých pliag, ktoré sa na mňa nalepili za posledné týždne. (Máte nejaké tipy, čím si podomácky zvýšiť imunitu?) Niekedy nabudúce pre vás plánujem článok pre zimomravých o tom, ako sa obliecť na takúto túru plus pár nejakých farebnejších fotiek. Majte sa krásne!

DSC_4808
DSC_4807 DSC_4830 DSC_4828 DSC_4809 DSC_4802

7 comments:

  1. Nádherné fotky. ❤️ Pravda, působí trošku strašidelně. :D

    ReplyDelete
  2. tie fotky sú paradné, tiež si myslím, že to vyzerá strašidelne :D

    ReplyDelete
  3. Tie fotky lesa mi pripomínajú film o Červenej čiapočke. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    ReplyDelete
  4. Tie fotky lesa mi pripomínajú film o Červenej čiapočke. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. Fotky mají opravdu úžasnou atmosféru, moc se ti povedly! :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
  6. To je presne ten typ lesa, ktory si zo Strazova pamatam. :-) "Nabity" atmosferou starych kuziel a lesnych druidov..

    ReplyDelete

thank you for every single comment!