Thursday, 13 October 2016

Posledný mesiac bol pre mňa dosť náročný. Vo všetkých možných smeroch. No dospela som k názoru, že proste stačí. Treba sa vykašlať na všetky spory, hádky, pochybnosti a zamerať sa na to dobré, pretože to si ľudia často všímať zabudnú. Usmievajte sa, nezahlcujte svoju hlavu zbytočne vymyslenými problémami, ktoré majú veľmi ďaleko od reality a zbytočne vám ubližujú. A keďže tento blog je ako moja druhá hlava a moje cranium chce byť odteraz plné pekných myšlienok, mám tu zopár fotiek, ktoré sú z tých pekných dní a nahromadili sa mi v mobile (neviem, či je dobré použiť slovo nahromadili, lebo nijaká hromada ich nie je). majte nádherný piatok!!

WP_20160929_019 1

bájny tatranský výlet, o ktorom budeme ešte veľmi dlho rozprávať

monthly snapshots

neviem, nakoľko to mrkvu naozaj obsahuje, ale vedela by som to piť na litre | bieločierne oblečenie all the way

monthly snapshots1

neúspešne nakupujeme topánky

monthly snapshots2

speakujeme | posledná hokkaido tekvica zo záhrady skončila ako polievka (s mrkvou a so zázvorom. a trocha som to s ním prehnala, ale aspoň zahreje!)

monthly snapshots3

posledný tatranský deň a aký krááásny | farebné rána

5 comments:

  1. Úplná pravda! Já neustále v hlavě něco řeším, nad něčím přemýšlím a pak si jednoduše přestávám užívat krás každého dne.. Mrzí mě to, ale jsem ráda, že jsem si to uvědomila a začínám se víc usmívat. Jen tak.
    P.S. Držím palce s nákupem bot :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
  2. Presne tak, .. staci sa snazit kazdy den urobit nieco dobre, ... v duchu "Modreho zivota" (Foglar; http://www.bluelife.name/; http://skauting.sk/skauti/program/vyzvy-pre-skautov-a-roverov/modry-zivot) - "slusna mluva", "cestne jednani", "dobry skutek", "radostny prozitek" - kazdy den aspon jeden.

    ReplyDelete
  3. Mala by si si užívať každú chvíľu v živote a snažiť sa vidieť len to dobré ;) krásny článok

    ReplyDelete
  4. Super článok a nádherné fotky, najmä tie posledné dve! Tie topánky mi pripomenuli, že aj ja by som si mala ísť kúpiť nejaké topánočky na zimu, lebo mám všetko iba plátenky alebo tenisky, ktoré si nechcem v zimnom počasí zničiť!

    Saja Frey blog

    ReplyDelete
  5. Krásne fotky! Teraz si mi urobila chuť na tekvicovú polievku :D
    CAROLINE

    ReplyDelete

thank you for every single comment!