These days

19:39:00

Minulý týždeň patril návratu do školského stereotypu. Miesto ranného behu vstávanie za tmy, jazda autobusom a výstup na štvrté poschodie (prepáčte, ale ani po toľkých rokoch som si ešte na toto nezvykla). Nábeh na jedálenskú stravu, ktorú vážne väčšinou chválim, len škoda, že niektoré jedlá sú na môj hýčkaný žalúdok už príliš ťažké a prakticky nestráviteľné. No aj tak začala tá škola tak zľahka. Stihla som si upiecť chlebík, perfektný vegánsky čokoládový koláč! A nie, veľmi som nepodľahla takému tomu vegan trendu, len som si v jeden ešte prázdninový deň kúpila ryžovo-kokosové mlieko a nejako som ho minúť musela. No ten koláč bol excelentný a niekedy vám sem naň hodím recept. Moja mom zasa spotrebovávala zemiaky, takže sme mali makové šúlance, pirohy a gnocchi (cítim sa hlúpo, že až do minulého týždňa som to vyslovovala gnoči. hups).

Collage 2016-09-12 18_56_32
No a včera som strávila deň vo Viedni na Rote Nasen Lauf-e. Odbehla som len 4 kilometre, no som so sebou veeľmi spokojná. Po behu sme sa trocha pokolotočovali v Pratri a na záver sme sa najedli v typicky nezdravej rakúskej reštaurácii s príznačím názvom Zum Englischer Reiter. Uhm. Ale ten hovädzí guláš bol vynikajúci. majte sa krásne! aký ste mali týždeň vy ? :)

Collage 2016-09-12 18_56_14

You Might Also Like

4 comments from you ♥

  1. božinku, ako len milujem tieto články! školská strava robí aj s mojím tráviacim traktom divy, no utešujem sa, že už len necelých 9 mesiacov a nikdy viac tomu nebudem čeliť :D k odbehnutým kiláčom gratulujem, si frajerka :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
  2. Bilancia: my traja sme odbehli 28 km; ucastnici za nasu firmu (vratane nas) celkovo potom 278.

    ReplyDelete
  3. Páni, to je milý článek :) Fotky jsou úžasné a já bych klidně uvítala fotky i toho čokoladového koláče :-)!!

    http://voguetheresa.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. Obrovská poklona tobě, že dokážeš jít takhle běhat.. Já si "začala" běhat před pár týdny a upřímně jsem myslela, že s tím taky rychle skončím. Nicméně se samozřejmě nechci vzdát a chci v tom vidět to, co ostatní.. že si tím vyčistí hlavu apod. Já k tomu zatím nedošla.
    Jen mě tak napadlo, Jane, nechtěla by jsi nový vzhled blogu? :) Moc ráda bych ti ho udělala :)

    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    ReplyDelete

thank you for your comments!