RABAC PHOTODIARY

09:34:00

DSC_4654


vystrihnuté z denníka - rok 2013

Ževraj či pôjdem na dovolenku do Turecka. No určite. Čo je to za dovolenku, aby som strávila 10 dní rána v mori a na slnku, poobedia na slnku a v mori a pomedzi to sa all inclusive napchávala a umývala si piesok z častí na tele, ktoré ani neviem, že mám.

rok 2016

Môže mi niekto kúpiť domček pri mori? Na oddych sú dovolenky pri mori to najlepšie! Ešte pred mesiacom by mi ani nenapadlo, že skončím na dovolenke v Chorvátsku, keďže sme najprv ašpirovali na Grécko (Santorini, Kréta alebo Karpathos), no nakoniec sa to zvrtlo a dvadsiatehoprvého sme už sedeli nabalení v aute a vyrážali na dovolenku do Rabacu. Rabac bol nádherný. Leží len pár kilometrov od Labinu alebo Puly (známej svojím amfiteátrom podobným koloseu). No o tom niekedy inokedy. Dovolenka to predsa len bola iná ako tie road tripy, na ktoré som zvyknutá. Ráno beh popri mori alebo v lese do kopca, kajakovanie, vyjedanie pekární, plávanie a ležanie s knihou na lehátku. Perfektná dovolenka!

. viac o tom, aké je dovolenkovanie v Rabaci, si budete môcť prečítať niekedy nabudúce. ak máte akékoľvek otázky, kľudne sa pýtajte!

DSC05120 DSC05130 DSC_4663 DSC_4657 DSC05154 DSC05166 DSC05170 P1190820 P1190829 P1190857 DSC_4680 DSC_4655

You Might Also Like

5 comments from you ♥

  1. to sú nádherné fotky, neviem sa vynadívať :) Chorvátsko je prekrásna krajina!

    Na mojom blogu Beautiful savage práve prebieha Back to school giveaway, tak budem rada, keď sa zapojíte. :)

    ReplyDelete
  2. Super fotky a krásne šaty!

    ReplyDelete

thank you for your comments!