TÝŽDENNE | Posledné prázdninové dni

Viem, že niektorí ste už strávili desať dní v školských laviciach, a back to school články už dávno nie sú stredobodom vášho záujmu. Mne sa však prázdniny oficiálne končia až dnes. Takže ako to väčšinou býva, dnes mám potrebu stihnúť spraviť asi všetko, pretože čo ak na to už nikdy nebude toľko času?. Aj preto teraz píšem tento článok (spolu s niekoľkými ďalšími), chystám sa vysávať, upratovať, konečne dočítať rozčítanú knihu a pozrieť si večer diel novo-objavenej kriminálky.

IMG_20180908_145206

Minulý víkend sme si znova dali trocha do tela vo vyľudnenej K2-ke. Už dlho som nemala ruky tak zničené ako po tých pár hodinách, no rada by som si to znova zopakovala. Aj keď sa mi prst doteraz nezahojil, je mi to jedno a veľmi ma to začalo opäť baviť. Na obed sme zavítali do ikea, keďže som potrebovala kúpiť niekoľko škatúľ a sklených dóz. Vychytali sme trocha nešťastnú sobotu, pretože ikea oslavovala 85. výročie a bola o trocha viac preľudnená ako bežne. Nič sa však nedialo, dózu na špagety síce nemali, no odišla som s niekoľkými škatuľami, budíkom, stolnou lampou, zakladačmi a košom na plastový odpad (oh yes).

mobil

Večer sme sa ešte odviezli na hrad Červený Kameň. V priestoroch hradu sa konalo divadelné predstavenie Mŕtva nevesta (na motívy Tima Burtona) a bolo to úplne skvelé! V zime sme zažili Tri oriešky pre Popolušku a verím, že nejakých ďalších sa ešte niekedy v budúcnosti zúčastním. Určite sledujte ich stránku na facebooku

ck

I napriek tomu, že sa snažím menej nakupovať, nie vždy sa tomu dá vyhnúť. Jedno doobedie som si vyhradila aj pre tento typ aktivity a strávila zopár hodín v nákupnom centre (a mňa to taaaak nebaví).

mobil1

Piatok patril Trenčínu. S kamarátkami sme už viac ako rok plánovali výlet do tohto mesta, no až terz na konci prázdnin sa nám to konečne aj podarilo. Teda namiesto ôsmich sme išli len dve, ale o zážitky nás to teda naozaj neochudobnilo. (ak to niektorá čítate, nabudúce už poďte tiež!!♥)

Naposledy nahranéNaposledy nahrané1

No a na záver tu mám tú rozčítanú knihu, o ktorej som písala v úvode. Asi nikdy som nečítala knihu, ktorej by som chcela dať zároveň to najlepšie a najhoršie hodnotenie. Ešte o nej budete počuť. Stay tuned!

IMG_20180908_080113

Aký ste mali týždeň? Verím, že sa máte skvelo a budem rada, ak sa vyjadríte k akejkoľvek časti tohto článku♥ 

Comments

  1. IKEA oslavuje "75ku". Apropo, .. IKEA := Ingvar Kamprad Elmtaryd (rodicovsky statok) Agunnaryd (obec, v ktorom sa nachadzal).

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!