TÝŽDENNE | Akčný august

Možno som sa mohla ozvať aj skôr, ale akosi som mala neustále čo robiť. August skončil rovnako rýchlo ako začal. Áno, potrebovala som tu využiť túto cliché frázu, pretože na mňa august presne takto zapôsobil. Do začiatku školy mi ostáva niekoľko dní a už som na tej back to school vlne. Mám chuť všetko upratovať, preorganizovávať, socializovať sa, trávim čas na ikea stránke a snažím sa využiť všetko voľný čas čo najproduktívnejšie. V hlave mám niekoľko nápadov na články - od reportov z našich augustových výletov, cez niečo o jedle, cvičení, knihách a aj o tom, ako si aspoň na papieri zorganizovať svoj život/čas. Potešili by ma vaše komentáre s tým, čo vás zaujíma úplne najviac.

No a skôr než vás zahrniem všetkými článkami, ktoré mám v pláne (verím, že aj na to raz príde, hah), poďte sa pozrieť v skratke na to, aký bol môj august.

IMG_20180904_163756

Včera sme si spravili reunion s kamarátkami zo strednej školy, ešte pred tým, ako sa všetky niekam rozpŕchneme. Dobre, dramatizujem to, ale bolo to nostalgické stretnutie. Naším spot-om bola Fertucha, kde majú úžasné koláče!!

mobilaugust2

Prvé dva augustové dni som strávila ešte v Grécku a zvyšné výlety boli už rýdzo slovenské. Strávili sme veľa času na Liptove a Orave, ale o tom potom.

mobilaugust

Asi prvý raz v živote som sa ocitla na Bratislavskom hrade ako turista. Veľmi ma prekvapila prebiehajúca česko-slovenská výstava. Ak sa poponáhľate, do 9.9. si ju stále môžete pozrieť. Potom bude premiestnená do Prahy.

mobilaugust1 mobilaugust3

Niekoľko dní už bolo i pracovných, no ešte zopár dní voľna mi ostáva. Po dlhom čase sme si boli aj zaliezť na lezeckej stene (čo by sa mohlo opakovať častejšie). Okrem toho trocha behám, trocha bicyklujem a mám za sebou aj trocha adrenalínových 20 kilometrov, po ktorých som mala blatové oblečenie, bicykel a tie konské výkaly snáď cestou domov z kolies zliezli. No, po daždi sa bicyklovať nevypláca. No hlavne, že sme boli spokojní.

mobilaugust4

Utekám teda vybaviť ešte zopár vecí a pokračovať v reorganizácií mojej izby. Nech je aspoň v niečom poriadok. Paaa! Zaujíma ma, ako sa máte vy, tak sa pochváľte ♥

Comments

  1. Nádherné fotografie! <3 A celkovo aj článok, veľmi dobre sa čítal :)

    ReplyDelete
  2. veľmi pekný článok, tú lezeckú stenu by som rada aj ja skúsila! :)

    ReplyDelete
  3. Krásné fotky :) Klasiky zase jsem uviděla fotku s dortíkem a hned bych si šla dát něco sladkého :D Na hradě jsem nikdy nebyla, ale vypadá hrozně hezky :)

    ReplyDelete
  4. Téda, ty si mega aktívna, pozerám. :D Ale to je super, rovnako aj článok. ;) Ja by som si najradšej prečítala o výletoch, čo si podnikla. Aj o tom cvičení.

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!