Po mesiaci som tu zas

Je ťažké prijať fakt, že všetko je tak, ako má byť, keď sa vám niečo nepodarí. Ale úprimne, čo iné vám ostáva? Pozrieť sa na to z druhej strany, rozmýšľať o všetkých pozitívach, ktoré vám daná situácia priniesla. Vraj všetko zlé je na niečo dobré. Áno, ľahko sa to hovorí, ťažšie sa to prijíma. 

Možno ste si mysleli, že sa tu už nikdy neobjaví článok odo mňa; že som na celý tento virtuálny priestor zanevrela, ale kdeže ... toľkokrát som mala rozpísaný článok, chcela sa s tým, čo sa okolo mňa deje s vami podeliť, no nikdy som to nedokázala nejako zosumarizovať. Možno ani teraz nie, ale dnes je deň, kedy sa mi veľmi chce. Takže poďte sa po vyše mesiaci pozrieť na to, ako trávim môj drahocenný voľný čas.

blognovember

mrznem. tento týždeň sme zažili prvé mínusové teploty a ja to už veľmi neobľubujem. vytiahla som už konečne aj zimnú bundu, topánky, šál a dokonca aj čiapku a rukavice. nemám rada tie zelektrizované vlasy, to vlhko a ľadové končatiny.

dva

leziem. chodíme si občas zaliezť na lezecké steny a je to vážne super športová aktivita. môžete si dokazovať, ako veľmi sa viete prekonať, aj keď si myslíte, že už to nezvládnete. zatiaľ som vyskúšala len Lezeckú stenu K2 v Bratislave a určite odporúčam. až ma prekvapuje, koľko ľudí holduje takémuto športu.

čítam. alebo skôr nakupujem knihy. prvú non-fiction knihu, ktorú som po veľmi dlhom čase prečítala je Oči zasypané pieskom z edície reportážnej literatúry. určite tieto knihy poznáte a odporúčam vám po nich siahnuť, ak si chcete prečítať niečo iné, čo dýcha históriou, dianím vo svete a skutočnými príbehmi. minulý týždeň sme boli na Bibliotéke, odkiaľ som odišla s knihou Všetci mocní Kremľa, ktorá sa zaoberá Ruskom za vlády Putina. kniha od Kissingera Uspořádaní světa (World Order) prepája dejiny s aktuálnymi medzinárodnými vzťahmi a neviem sa dočkať, kedy sa k nej dostanem. v poslednom čase ma veľmi začali tieto veci baviť, takže sa tu možno objaví občas niečo s podobnou tematikou. vrámci Bibliotéky sme sa zúčastnili aj besedy s Martinom Mojžišom, ktorý píše pre časopis týždeň a vydal už niekoľko populárno-vedeckých kníh, na ktorých čítanie si tiež už brúsim zuby (alebo oči).

blognovember1

jem a šetrím. po niekoľkých vysedávaniach v kaviarňach, reštauráciach a ránach strávených v mcdonald's, som sa rozhodla, že to netreba preháňať a obmedziť tieto výlety do rôznych stravovacích zariadení a čo-to usporiť. prvá fotka je z bratislavského BeAbout, ktorý je jedným z našich najobľúbenejších podnikov! ostávame verný aj obedom v ikea, pretože prečo nie. občas, keď mám cez víkend popri všetkom učení a oddychovaní času nazvyš, pokúsim sa niečo aj upiecť.

blognovember3

míňam kultúrne poukazy. vrámci jedného piatkového poobedia sme po x rokoch zavítali do nášho prírodovedného múzea a bola som veľmi príjemne prekvapená, čo všetko tam máme. určite stojí za návštevu.

blognovember2

o týždeň máme stužkovú. táto téma dominuje v prvej pätici top tém už nejaký ten rok a po budúcom víkende sa s vami podelím o svoje dojmy a všetky tie šialenosti, ktoré jej predchádzali. nemám topánky, vymyslený účes ani make-up, ale veď mám ešte niekoľko dní to vyriešiť.

majte krásny víkend!!

Comments

  1. Milujem takéto miš maš články! A normálne si mi vstúpila do svedomia, tiež by som mohla obmedziť stravovanie vonku a niečo ušetriť :)

    ReplyDelete
  2. Muzeum vyzera fakt vynovene, .. niekedy sa tam musim tiez pozriet.

    ReplyDelete
  3. Tak teda vitaj po mesiaci! Ja s tebou úplne súcítim posledný pol rok mám aj ja takéto (ne)blogové obdobie a veľmi ma to mrzí, ale ono sa to nedá robiť nasilu. Radšej si k tomu fakt sadni raz za mesiac, keď sa ti naozaj chce, akoby si sa mala nútiť a potom články budú vyzerať ako nie od srdca!:)

    Inak súhlasím ako píšeš, že netreba preháňať, ale ja osobne som zasa milovníkom všetkého dobrého jedla a vôbec mi nie je ľúto míňať za to, že niekde vypadnem, do nejakého pekného priestoru a dám si dobre vyzerajúce aj chutiace jedlo!

    LILY OF THE VALLEY

    ReplyDelete
  4. Taky už začínám mrznout! Na rukavice, čepice a šály tedy ještě nedošlo, ale ani se nenaděju, a s radostí po nich sáhnu. A lezení je zajímavý koníček, určitě super způsob, jak se dát do pohybu a vyčistit si hlavu! :)

    AESTHETICxKAT

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!