WEEK IN PICTURES | Sama v meste

Cez prázdniny vždy strácam pojem o čase. Som rada, že už viem, že dnes je streda (ráno som si to pre istotu overovala). Letné prázdniny sú zvláštne obdobie. Takmer všetci moji kamaráti sú naraz niekde odcestovaní a keď sa vrátia, ležať niekde na pláži budem zasa ja. Budem k vám úprimná - to sedenie doma mi už trocha začína liezť na mozog. A to každý druhý deň i tak niekam behám. Veľmi dlho sa mi nenahromadilo dosť fotiek na week in pictures článok, takže tradaaam - tu ho máme! Poďte sa presvedčiť, že vždy sa môžeme nejako vynájsť a spríjemniť si lenivý a obyčajný deň.

randompics3

Včera som sa počas cesty do mesta dozvedela, že moje obedňajšie plány boli na poslednú chvíľu zrušené. Nechcelo sa mi hneď vracať späť, tak som zostala v meste (áno, v tom horúcom rozpálenom meste) a pár hodín sa po ňom túlala. Najprv som KONEČNE zamierila do Slovenskej národnej galérie, aby som si pozrela výstavu NECH ŠIJE!, na ktorú sa chystám už asi dva mesiace. Tak konečne mi to vyšlo. O výstave ešte napíšem v blízkej budúcnosti čosi viac, pretože podľa mňa stojí za pozretie. 

Potom som si po dlhej dobe dala zmrzlinu (miesto obeda) a nakoniec skončila v kníhkupectve, čítajúc si sprievodcu Sicíliou. Bolo to veľmi príjemné.

randompics5
randompics2

Minulý týždeň som v jeden veľmi teplý deň bola po veľmi dlhej dobe na masáži a super som si oddýchla. Ak máte možnosť ísť niekam, neváhajte! Sú síce ľudia, ktorým je to nepríjemné, no podľa mňa treba hľadať toho správneho človeka.

randompics1

Trocha som sa rozbehla v čítaní (už bolo aj načase!). Momentálne čítam Da Vinciho Kód. Aj napriek tomu, že sa to dosť podobá prvému dielu o Robertovi Langdonovi (Anjeli a démoni), Dan Brown ma baví čítať! Ak chcete tipy na nejaké knižky, let me know.

A po jednom dlhom a nekončiacom nakupovaní som v ikey dopĺňala cukor najskvelejším kannenbullar-om. Mňammňam.

randompics4

No a niektoré dni si vypĺňam prechádzkami po Bratislave s mojím dear one. A baví ma to aj v tom neskutočnom teple. Ja si posledné roky to teplo a slnko naozaj užívam a vôbec mi to nevadí (ak nemusím pobehnúť na autobus).

WP_20170716_17_39_50_Pro

A tu je zopár ďalších pekných knižiek z môjho blúdenia kníhkupectvom.

randompics

Ako trávite tieto letné dni vy?

Comments

  1. Taky o prázdninách naprosto ztrácím pojem o času, vím takové ty záchytné body, ale to co je mezi nimi, mám slité v jedno, ale to už asi holt k těm prázdninám patří :) Taky jsem teď začala zase o něco víc číst a jsem za to moc ráda, už mi to chybělo :) Zmrzlina vypadá skvěle, asi zítra neodolám a budu si muset taky jednu dát ♥

    Another Dominika

    ReplyDelete
  2. Myslel som, ze Da Vinciho kod bola prva kniha zo serie, .. ale Anjeli a demoni napisal skutocne skor. Sfilmovane boli v opacnom poradi.

    ReplyDelete
  3. Ta výstava je dost zajímavá a škoda, že není tady u nás, hned bych se šla podívat, vypadá to fakt zajímavě :) Jinak o prázdninách ztrácím pojem o čase jen o víkendu, jinak jsem v práci a tam jsem ráda, když ten čas utíká :D
    Inspiration by Linda

    ReplyDelete
  4. super článok, super fotky ;) ja mám PRESNE ten istý problém, ako ty - všetci moji kamaráti sú na dovolenkách alebo po novom už aj pracujú, iba ja sedím ako taká knedľa doma sama... nesťažujem sa, milujem byť sama a milujem byť doma, ale niekedy mi to už začne liezť na mozog :D podľa mňa je super, že si využila voľný čas na návštevu výstavy - skutočne pekný a inteligentný spôsob jeho trávenia :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
  5. Pěkné fotky, úplně jsem dostala chuť na tu zmrzku :D
    Maris Novotná

    ReplyDelete
  6. tá zmrzlina vyzerá skvelo, prázdniny závidím :)

    ReplyDelete
  7. Ani neviem, kde je foteny ten kanal.
    Zaujimava vystava.

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for your comments!